کد خبر: ۷۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، ملزومات حجاب و کیف و کفش به وسیله بانوان کارآفرین و با هدف حمایت از کالای ایرانی ، از 17 اسفند ماه گشایش یافت و با استقبال پرشور آحاد مردم مواجه شد.
استقبال گسترده از نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک و ملزومات حجاببه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از دبیرخانه جشنواره ؛ زینب دولتی مجری برگزاری نمایشگاه افزود: این نخستین رویدادی است که تحت عنوان نمایشگاه عرضه مستقیم کالای ایرانی پوشاک در راستای حمایت از کالای ایران و محصولات عفاف و حجاب شکل گرفته است.
وی افزود: ۷۰ گروه در این دوره از نمایشگاه برای عرضه محصولات ایرانی در راستای عفاف و حجاب حضور دارند و محصولات مربوط به عفاف و حجاب شامل چادر، مانتو، انواع ملزومات حجاب و کیف و کفش در این نمایشگاه محصولات عرضه شده با حداقل 20 درصد تخفیف ارایه می گردد.
 دولتی اظهار داشت: طرح تعویض چادر نو با کهنه با حداقل هزینه ، از دیگر مزیت های رقابتی این نمایشگاه است که گام موثری در تامین خرید مردم برای ورود به سال جدید است.
همچنین در راستای حمایت از تولید و عرضه حجاب در کشور اسدالله سلیمانی رییس مدیرعامل انجمن حجاب و عفاف گفته بود : تولید محصولات حجاب و مدیریت آن، جزیره‌ای است و متأسفانه تولید‌کنندگان محصولات حجاب در غربت کامل‌اند. در مملکتی که 230 هزار شهید دارد و 170 هزار تعداد از آن به حجاب، وصیت کرده‌اند، 100 میلیون دلار هم به ارز چادر اختصاص نداده‌اند در حالی که به اقلام دیگر، 18 میلیارد دلار اختصاص داده‌اند. این یک ظلم است و کسی پاسخگو نیست.
وی تاکید کرد: صنعت پوشاک ما در ظاهر، صنف دارد اما بیشتر با نظر دولتی‌ها اداره می شود لذا با این شرایط معلوم است که پیشرفتی حاصل نمی‌شود تنها اگر دو یا سه سال در زمینه حجاب و عفاف، تمرکزی حاصل شود، سود و اشتغال زیادی نصیب کشور می‌شود.
نخستین کارگاه مد و لباس با موضوع عفاف و حجاب با حمایت ویژه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کل کشور و انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب و کتاب ملی مد و لباس از ۱۷ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در اتوبان ارتش. بلوار نیرو زمینی. سالن سروناز آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: