کد خبر: ۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
اوراق جدید سپرده سهام مربوط به افزایش سرمایه بانک خاورمیانه از مبلغ 6.000 میلیارد ریال به مبلغ7.000 میلیارد ریال از محل سود انباشته؛ از هفته سوم اسفند 1397 توزیع می‌شود.
توزیع اوراق جدید سهام بانک خاورمیانهسهامداران می‌توانند جهت دریافت اوراق جدید سپرده سهام خود در ساعات اداری مطابق با جدول پیوست و با مراجعه به اداره امور سهامداران بانک خاورمیانه واقع در تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، خیابان پنجم، پلاک 2، نیم طبقه اول، واحد امور سهام؛ سهام خود را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است اوراق جدید با احراز هویت شخص سهامدار و یا وکیل قانونی وی تحویل می شود و با صدور اوراق جدید سپرده سهام، کلیه اوراق قبلی از درجه اعتبار ساقط خواهد بود. همچنین تحویل اوراق سهام برای اشخاص حقوقی تنها با معرفی نامه رسمی ممهور به مهر شرکت صورت می گیرد. در صورتیکه سهامداران در روزهای یاد شده اوراق سپرده خود را دریافت ننمایند، می‌توانند در روزهای غیر تعطیل آتی (شنبه تا چهارشنبه) به اداره امور سهامداران به نشانی ذکر شده مراجعه فرمایند. سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با تلفن مستقیم اداره امور سهامداران به شماره 42178020- 021 تماس حاصل فرمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: