کد خبر: ۷۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
با برگزاري مراسم قرعه‌کشي بين پذيرندگان شرکت پرداخت نوين، برندگان جوايز 200 ميليون ريالي ماه نخست از برگزاري "ليگ نوين" مشخص شدند.
برندگان جوايز 200 ميليون ريالي به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصانوين، پس از گذشت يک ماه از آغاز ليگ نوين، قرعه‌کشي ماهانه بين پذيرندگان شرکت پرداخت نوين که موفق به کسب 600 امتياز شده بودند، برگزار شد که بر اين اساس علي هرمي از گراش استان فارس، سيد ابوالحسن هاشميان از قزوين و امير قياسي از تهران جوايز 200 ميليون ريالي نخستين ماه "ليگ نوين" را از آن خود کردند.
در جشنواره ليگ نوين که از بيستم دي ماه سال جاري آغاز شده و تا بيستم فروردين ماه 1398 ادامه خواهد داشت، تمامي پذيرندگان شرکت پرداخت نوين مي‌توانند با افزايش تعداد و مبلغ تراکنش‌هاي خود، ضمن کسب امتياز از جوايز اين ليگ در سه سطح "جوايز روزانه"، "جوايز ماهانه" و "جوايز ارزنده در پايان جشنواره" بهره‌مند شوند.
در جشنواره "ليگ نوين" 30 جايزه دو ميليون ريالي به صورت روزانه، سه جايزه 200 ميليون ريالي به صورت ماهانه و سه جايزه يک ميليارد ريالي در پايان دوره سه ماهه جشنواره به قيد قرعه به پذيرندگان حائز شرايط شرکت در قرعه‌کشي اهدا خواهد شد.
پذيرندگان محترم مي‌توانند جهت اطلاع از کليات جشنواره، مدل امتيازي و شرايط شرکت در ليگ به وب سايت شرکت پرداخت نوين به آدرس pna.co.ir مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته امداد پذيرندگان اين شرکت به شماره 48031100-021 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: