کد خبر: ۷۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
علاقه مندان شرکت در سومین دوسالانه جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه، تا یازدهم اردیبهشت ماه سال 98 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
مهلت شرکت در سومین جشنواره عکس تامین اجتماعی تمدید شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این جشنواره در راستای آشنایی بیشتر هنرمندان کشور با حوزه فعالیت های این سازمان و به دنبال برگزاری دو دوره دوسالانه جشنواره عکس "تأمین اجتماعی در یک نگاه" با توجه به دامنه گستردۀ خدمات تأمین اجتماعی (قبل از تولد تا پس از مرگ) برگزار می شود.
جشنواره عکس تامین اجتماعی در محورهای مختلفی با موضوعات ایمنی در کار، کارآفرینی و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، حوادث ناشی از کار، خانواده - کودکان و آینده، بازنشستگان - ورزش و سلامتی، خدمات بیمه ای - درمانی تامین اجتماعی، نگاه آزاد و خلاقانه به تامین اجتماعی و خدمات غیرحضوری سازمان برگزار می شود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره 66580668- 64503176-021 تماس حاصل نموده و حداکثر تا تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال 98، آثار خود را ارسال نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: