کد خبر: ۷۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
به منظور فراهم شدن زمینه ی مشارکت مدیران و کارکنان بانک قوامین در امر حسنه ی اهداء خون به نیازمندان و در راستای ایفای مسئولیت های دینی و اخلاقی ، روابط عمومی این بانک روز چهاردهم اسفند ماه را روز پیوستن کارکنان بانک قوامین به پویش اهداء خون نام نهاد .
اهداء خون کارکنان بانک قوامین در روز نیکوکاریبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در روز چهاردهم اسفند ماه مصادف با روز ملی نیکوکاری ، سازمان انتقال خون در یک اقدام سراسری  با استقرار واحدهایی از متخصصان خود در ساختمان های مرکزی و مدیریت های شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خون گیری از مدیران و کارکنان داوطلب اقدام نمود .  
برپایه ی این گزارش کارکنان ارزشی بانک قوامین طی این طرح در اقدامی هماهنگ ضمن گرامیداشت روز نیکوکاری به یاری بیماران نیازمند به فراورده های خونی و پلاسما شتافتند و بر مسئولیت اجتماعی ، اعتقادی و اخلاقی خود صحه گذاشتند .
دکتر تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین ضمن مشارکت در این امر پسندیده  و تقدیر از اجرای برنامه اهدای خون در بانک قوامین در سخنانی  اظهارداشت  که یکی از مولفه‌های ایجاد همدلی در میان همکاران، شرکت در امور خیرخواهانه است و اهدای خون یکی از امور انسان‌دوستانه‌ای ست که علاوه بر رضای خدا، سلامت جسم و روح  را نیز در خود به همراه دارد .  
این گزارش حاکی است : در سایر شهرستان ها که امکان اعزام  اکیپ سیار پایگاه ، ممکن نبود کارکنان بانک قوامین در محل سازمان انتقال خون حضور یافته و در این اقدام خدا پسندانه سهیم شدند .  
گزارش روابط عمومی بانک قوامین می افزاید : این کار به صورت هم زمان در سراسر کشور با هدف تحقق بخشی از مسئولیت های اجتماعی سازمان و  تقویت همکاری و مشارکت همکاران و با استقبال آنان در امور عام المنفعه اجرا شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: