کد خبر: ۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
صندوق امانات مدیریت شعب بانک ملت استان خراسان رضوی با حضور دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
افتتاح صندوق امانات الکترونیک بانک ملت خراسان رضوی با حضور مدیرعاملصندوق امانات مدیریت شعب بانک ملت استان خراسان رضوی با حضور دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، محمود اخلاقی معاون مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه دو، هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه و سیدمحمدحسین محمودی رییس اداره کل بانکداری شخصی، به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر بیگدلی در حاشیه این مراسم در گفت و گو  با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای خراسان و خبرنگاران روزنامه ها و جراید، هدف از تاسیس صندوق امانات الکترونیک را تکمیل زنجیره خدمات نوین بانکداری و ایجاد امنیت خاطر و سهولت کار برای مشتریان ، حفظ و نگهداری امانات مردم در این بانک عنوان کرد و اظهار داشت: از بدو تاسیس بانک ملت، ۱۱ هزار صندوق امانات در بانک ملت استان ها به صورت مکانیکی یعنی کلیدی فعال بود و هم اینک به  همین تعداد در برخی استان های کشور، صندوق امانات  الکترونیک، فعال شده است.
وی ادامه داد: خراسان رضوی هفتمین استان کشور است که صندوق امانات الکترونیک آن افتتاح شده است و در سال آینده نیز این خدمت در استان های آذربایجان غربی، قم و کرمان راه اندازی شده و به تدریج به استان های دیگر هم تسری خواهد یافت.
به گفته دکتر بیگدلی، صندوق امانات بانک ملت در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و انتخاب نوع صندوق با مشتری خواهد بود.
مدیر عامل بانک ملت با اشاره به رویکرد این بانک  در حمایت از صاحبان مشاغل افزود: اهداف و سیاست های این بانک در راستای حمایت از تولید، ایجاد و حفظ اشتغال در بخش های مختلف اقتصادی تدوین شده است.
وی تصریح کرد: بانک ملت نیازهای مالی و نقدینگی واحدهای صنعتی، کشاورزی و ساختمانی که توجیه پذیر و فعال باشند را در قالب اعطای تسهیلات و تامین سرمایه در گردش تامین خواهد کرد.
دکتر بیگدلی با بیان این نکته که بانک ملت از طریق ۱۴۵۰ شعبه خود در کشور در ۱۰ ماه امسال بیش از ۶۸۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف  اقتصادی و خدماتی پرداخت کرده است، یادآور شد: در این مدت ۳۷هزار میلیارد ریال در بخش های اقتصادی و از جمله سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و همچنین دو هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  در سطح استان خراسان رضوی  پرداخت شده است.
دکتر بیگدلی آمادگی بانک ملت را برای ارائه خدمات بانکداری و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان در سال آینده اعلام کرد.
حمیدی، مدیر شعب بانک ملت استان خراسان رضوی هم در این مراسم، گزارشی از فعالیت صندوق های الکترونیک ارائه کرد و افزود: مشتریان برای حفظ و نگهداری اشیای قیمتی خود صندوق امانات الکترونیک را به صورت شش ماهه و یکساله یا مدت طولانی از بانک اجاره می کنند.
وی افزود: سیستم صندوق الکترونیک بانک ملت به گونه ای است  که برای هریک از مشتریان صندوق اثر انگشت و یا رمز تعریف شده و دارنده صندوق با رمز عبور و یا اثر انگشت خودش وارد مخزن امانات شده و امانتش را در داخل صندوق خود قرار می دهد.
به گفته وی، در شرایط کنونی ۲.۲۳۰ صندوق امانات الکترونیک بانک ملت در استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به مشتریان است.
در پایان مراسم، دو تن از مشتریان بانک ملت استان، در حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک، به اجاره صندوق الکترونیکی اقدام کردند و امانات خود را در صندوق گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: