کد خبر: ۷۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
طرح آماده باش نوروزی در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان اجرا می شود و در واحدهای بیمه ای نیز ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی تداوم خواهد داشت. بیمه شدگان محترم در زمان مسافرت دفترچه درمانی خود را همراه داشته باشند و در صورت نیاز برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند.
طرح آماده باش نوروزی در تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی تأمین اجتماعیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آرزوی سالی خوش برای تمامی هموطنان بویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران اعلام می کند؛ با استفاده از تجربیات سال های قبل برنامه ریزی دقیقی برای تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی به هموطنان در ایام نوروز صورت گرفته است.
  فعالیت مراکز درمانی بویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی مطابق با روال همیشگی تداوم خواهد داشت و متناسب با تعداد مسافران نوروزی هر استان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان انجام می شود.
  با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان واحدهای درمانی از طریق رسانه های محلی و نصب پلاکارد در سطح شهر و بخصوص ورودی های شهرها، اطلاع رسانی می شود. مدیران درمان و روسای بیمارستانها و مراکز درمانی نیز در طول زمان اجرای طرح آماده باش نوروزی به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل خواهند داشت.
خاطر نشان می سازد، ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی در واحدهای بیمه ای این سازمان تداوم دارد و تمامی کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی در ایام نوروز خدمات مربوط به دفترچه را مطابق با مقررات و ضوابط جاری ارائه خواهند داد.
در شعب فاقد کارگزاری نیز در هر شهر یا شهرستان شعبه ای به عنوان ستاد ارائه خدمات دفاتر درمانی تعیین و خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: