کد خبر: ۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه امروز به ریاست محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد.
نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه که صبح امروز در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، محمد نهاوندیان (عضو دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه) و با حضور اعضای هیات مدیره صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی، کشوری و بیمه روستاییان و عشایر برگزار شد درباره بودجه سال ۹۸ صندوق‌ها بحث و تبادل نظر شد.
شریعتمداری با تاکید بر خروج از بنگاهداری صندوق‌ها بر رعایت حقوق صاحبان صندوق‌ها تاکید و گفت: رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌هایی که حق‌الناس است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه، احمد میدری (معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هم گزارشی از برگزاری جلسات دبیرخانه هیات امنای تامین اجتماعی و فرایند تهیه بودجه در صندوق‌های مذکور را ارایه کرد.
علی شیرکانی (رییس دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه) هم گزارشی از روند تدوین بودجه‌های تنظیم شده کرد و گفت: با حضور کار‌شناسان و نمایندگان هیات امنا کار بررسی بودجه‌ها جهت تصمیم گیری در هیات امنا مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: در جلسه امروز دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، تصمیم‌گیری نهایی در خصوص بودجه صندوق‌ها طرح و پس از بررسی هیات و ایجاد تغییرات لازم به تصویب هیات امنا می‌رسد.
در ادامه نیز محمدحسن زدا (سرپرست سازمان تامین اجتماعی)، محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) و نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری هریک بطور جداگانه به فرآیند تهیه بودجه سال ۹۸ صندوق‌ها و منابع و مصارف آن پرداختند.
در ادامه این نشست با بحث بر موضوع منابع و مصارف صندوق‌ها بودجه سال ۹۸ به تصویب اعضای هیات امنای صندوق‌ها رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: