کد خبر: ۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در ششمین هم اندیشی روسای دوایر و مدیران شعب استان همدان با ابراز خرسندی از عملکرد این استان در سال 97 به تبیین شرایط بانک و برنامه های پیش رو پرداخت .
استان ها متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی برنامه ریزی کنندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، جعفر صفایی مزید – معاون طرح و توسعه بانک – در این نشست بر برنامه ریزی برای رفع موانع تحقق بودجه های ابلاغی تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده از قابلیت های موجود در استان ها برای ارتقاء بهره وری و سودآوری یکی از عوامل مهم در موفقیت بانک است.
صفایی خاطر نشان کرد: هر استانی باید متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی، ظرفیت ها و فرصت های موجود را شناسایی و از آن به نحو شایسته استفاده کند.
صفایی با تشریح مولفه های اقتصاد درون‌زا و اهمیت آن در برهه کنونی، ابراز داشت: تکیه بر خود اتکایی یک مقوله بسیار حیاتی است که بواسطه آن می توان در نبرد نا برابر اقتصادی و شرایط تحریم، اقتصاد کشور را از گزند حوادث مصون نگه داشت.
وی اساس اقتصاد مقاومتی را بهره‌وری عنوان کرد و یادآور شد: قرار گرفتن در جنگ اقتصادی نیازمند تقویت اقتصاد بومی، حمایت از تولید داخلی و خود اتکایی است.
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد بر ظرفیت شناسی اقتصادی در استان‌ها تاکید کرد و گفت: برای پویایی اقتصادی، حمایت حداکثری از صنایع، واحدهای تولیدی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار ضروری به نظر می رسد.
صفایی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان استان همدان، عملکرد این استان در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات را مناسب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت و همراهی یکایک همکاران، تحقق برنامه ها و اهداف عالی سازمان به نحو احسن صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: