کد خبر: ۷۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
توصیه سرمربی به مدافعان پرسپولیس
حضور مهاجم سابق پرسپولیس در ترکیب استقلال باعث شده است برانکو ایوانکوویچ برنامه ویژه‌ای برای مهار او ترتیب دهد.
تدبیر ویژه برانکو برای مهاجم استقلال در دربی 89
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ روز شنبه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران می‌رود. دیداری که حساسیت‌های خاص خود را به دلیل استقبال هواداران هر دو تیم به همراه خواهد داشت.

اهمیت این بازی برای هواداران سرخابی پایتخت به قدری است که کادر فنی پرسپولیس و استقلال نمی‌خواهند با باخت در این بازی تحت فشار قرار بگیرند. از این رو دربی‌های اخیر پایتخت باز هم طعم احتیاط به خود گرفته است. شرایط هر دو تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر نیز سبب شده تا حساسیت‌های این بازی دو چندان شود.

پرسپولیس که در صدر جدول حضور دارد تنها دو امتیاز با حریف دیرینه خود فاصله دارد تا استقلال با وینفرد شفر با ۴۳ امتیاز در رده دوم جا خوش کند.

کری بین هواداران استقلال و پرسپولیس در حالی به اوج خود رسیده است که پس از چندین سال شاهد انتقال یکی از بازیکنان از پرسپولیس به استقلال تهران باشیم. گادوین منشأ پس از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس با پیشنهاد استقلال تهران مواجه شد تا در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شود.

موضوعی که تبدیل به چالش مهمی برای کادر فنی پرسپولیس شده است. برانکو ایوانکوویچ در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس برنامه ویژه‌ای را با مدافعان تیمش انجام داده تا آنها برای مهار مهاجمان استقلال تهران بخصوص گادوین منشأ کاملاً آماده شوند.

سرمربی پرسپولیس در حالی قصد دارد ترکیب هجومی برای تیمش در نظر بگیرد که مدافعان این تیم دچار غافلگیری نشوند و سرعت بالای مهاجمان استقلال باعث آزار سرخپوشان نشود.

از این رو مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت سوژه اصلی تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر بوده است تا مبادا با پیراهن استقلال در نقش یاغی عمل کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار