کد خبر: ۷۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
به تازگی یک زن، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به آزار و اذیت جنسی در سال ۲۰۱۴ متهم کرده است.
«جو بایدن» معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در روز‌های اخیر به دلیل متهم شدن به آزار جنسی یک زن مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفته است.

لوسی فلورس، نامزد فرمانداری نوادا در سال ۲۰۱۴، روز جمعه در یادداشتی در نشریه «کات» جو بایدن را به آزار جنسی متهم کرد. وی نوشت: او (بایدن) در یک رویداد انتخاباتی به من نزدیک شد و مرا مورد آزار جنسی قرار داد. ذهن من نمی‌توانست درک کند که چه اتفاقی افتاده است. من خجالت زده، شوکه و گیج بودم.

معاون باراک اوباما هم رسوایی جنسی به بار آورد+ تصاویر

این در حالی است که سخنگوی جو بایدن به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: نه در آن زمان و نه در سال‌های پس از آن، نه بایدن و نه کارکنان او حس نکردند که فلورس حس ناراحتی داشته باشد و حتی چنین چیزی را هم به یاد نمی‌آورند. اما جو بایدن معتقد است که خانم لوسی فلورس این حق را دارد که خاطرات و افکار خود را به اشتراک بگذارد و این یک تغییر برای داشتن جامعه‌ای بهتر است که او این فرصت را یافته درباره آن صحبت کند. او (بایدن) به خانم فلورس احترام می‌گذارد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

معاون باراک اوباما هم رسوایی جنسی به بار آورد+ تصاویر

به دنبال انتشار این رسوایی جو بایدن، برخی دیگر از منتقدان هم اعلام کردند او در مناسبت‌های دیگر نیز بیش از حد به زنان نزدیک می‌شده است. در طول ریاست جمهوری باراک اوباما، بار‌ها تصاویری از جو بایدن در حالت‌های ناشایست در کنار زنان در مراسم و رویداد‌های مختلف منتشر شده است. جو بایدن تاکنون به هیچگونه آزار و اذیت جنسی متهم نشده بود؛ اما همیشه تصاویری از او در رسانه‌های اجتماعی در حالی که در کنار زنان نشسته است منتشر می‌شد. به عنوان مثال در مراسم سوگند یاد کردن «اشتون کارتر»، وزیر دفاع باراک اوباما، تصویری از جو بایدن در حالی که به همسر کارتر نزدیک شده بود، منتشر شد.

این اخبار منفی علیه بایدن در حالی منتشر شده که وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شده است. نظرسنجی‌های اخیر هم حاکی از آن است که جو بایدن هم به دلیل شهرتش و هم از این نظر که می‌تواند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را شکست دهد، حامیان زیادی را در حزب دموکرات دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار