کد خبر: ۷۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
امروز پنج شنبه با حضور مدیرعامل و بخش های پشتیبانی ،جلسه ستاد بحران بانک ملی ایران تشکیل و وضعیت استانهای سیل زده و نحوه ی امداد رسانی به آنها مورد بررسی مجدد قرار گرفت.
در این جلسه ضمن تشریح آخرین اقدامات انجام شده، و گزارش وضعیت واحدها و همکاران آسیب دیده، درخصوص ادامه ی امدادرسانی به هموطنان و همکاران سیل زده تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.
مدیر عامل همچنین طی تماس تلفنی با تعدادی از همکاران شعبه پلدختر و دلجویی از آنها اعلام کرد با حمایت همه جانبه ی بانک به سرعت  نسبت به سامان دهی وضعیت آنها اقدام خواهد شد .
در انتهای جلسه نیز با روسای ادارات امور شعب گلستان،لرستان،خوزستان ، فارس و ایلام  تماس گرفته شده و دستورات حمایتی لازم داده شد.
حسین زاده همچنین از واحد پشتیبانی بانک، اداره ی کل سرمایه انسانی و انتظامات نیز بازدید و از تلاش های همکاران این بخش ها بدلیل فعالیت های خوب در ایام تعطیلات و حفظ و حراست از اموال و املاک بانک و همچنین اقدامات فوری در خصوص همراهی با همکاران سیل زده تقدیر کرد.
همچنین سایت مانیتورینگ بانک که بصورت شبانه روزی در حال کنترل سرویس های مختلف بانک است توسط مدیر عامل بازدید و از زحمات فعالان در این بخش بدلیل ممانعت از اختلال در خدمات دهی به مردم تقدیر و تشکر بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: