کد خبر: ۷۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
با ارایه ۵۰۰ دستگاه بی سیم صورت گرفت :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : به دلیل قطع پایانه‌های پرداخت فروشگاه‌های شهرستان پلدختر، با هماهنگی انجام شده با بانک پارسیان ۵۰۰ دستگاه بی سیم این بانک بین فروشگاه‌های شهر پخش می‌شود تا خدمات مالی و کسب و کار به شهر برگردانده شود.
محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه  همه سایت‌های اضطراری شهرستان پلدختر در مدار قرار می‌گیرند و تماس‌ها براحتی برقرار می‌شود، گفت: پست بانک نیز ارایه خدمات خود را از سر می‌گیرد و مابقی بانک‌ها نیز پای کار بیایند تا خدمات مالی و کسب‌وکار به قسمت‌هایی که ممکن است برگردد. 
وی در پلدختر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات بانکی برای تبادلات مالی باید انجام شود، افزود:  برای این منظور ۲۰ ارتباط ماهواره‌ای ایجاد شده و بدین ترتیب ۱۳ شبکه بانکی در منطقه شرقی شهر می‌توانند خدمات ارائه کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برق برخی مناطق وابسته به جاده است، اظهار کرد: بحث تأمین اعتبارات سیل زدگان، اطمینان خاطر به مردم و کشاورزان داده شده است و باید برای این منظور از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده شود.‌
به گفته وی زیرساخت‌های ارتباطی در کشور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند که بیشترین حجم خسارات در استان لرستان رخ داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: