کد خبر: ۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
بانک مسکن در استان گلستان و مازندران در کنار سازمان های امداد رسانی اقدام به امداد و کمک رسانی به سیل زدگان نمود.
امداد و کمک رسانی به سیل زدگان استان مازندران و گلستان توسط بانک مسکنبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا: وقوع سیل در چندین استان کشور طی روزهای آغازین سال 98، هموطنان را گرفتار حادثه و مشکلات بسیار زیادی نمود. اما کارکنان بانک مسکن در این استان ها به منظور حفظ کرامت انسانی مردم حادثه دیده و گرفتار مصیبت را تنها نگذاشتند و با کمک های خود حامی و پشتیبانشان بودند. در این میان بانک مسکن استان گلستان و مازندران در کنار سازمان های امداد رسانی، اقدام به امداد و کمک رسانی به سیل زدگان نمود.
بانک مسکن استان گلستان در اولین امداد رسانی خود، بخشی از لوازم بهداشتی مورد نیاز 1200 نفر از سیل زدگان مستقر در کمپ محمد آباد گرگان که یکی از محل های اسکان سیل زدگان می باشد را تأمین و همچنین در ادامه روند کمک رسانی خود به مردم سیل زده در شرق شهرستان آق قلا در منطقه سن سبیلی، لوازم بهداشتی مورد نیاز کودکان و خردسالان از جمله شیر خشک ، پوشک و ... را تهیه و در میان آنان توزیع نمود.
تغذیه رسانی به مردم حادثه دیده استان گلستان در روزهای بعدی تداوم پیدا نمود و غذای گرم در بین مردم شهرستان آق قلا توسط کارکنان بانک مسکن تهیه و توزیع شد. گفتنی است، کمک های یاد شده از محل منابع بانک مسکن و نیز خودیاری همکاران صورت پذیرفته و همچنان در حال انجام است . کارکنان بانک مسکن استان بصورت مداوم در مناطق سیل زده حضور و مشارکت مداوم دارند تا برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای تداوم کمک رسانی صورت پذیرد.
شایان ذکر است حدود 500 بسته معیشتی شامل(خرما،ماکارونی،آبمعدنی،لبنیات،کنسرو و...)، پتو، چکمه و بادگیر از طریق بانک مسکن در استان مازندران پس از بازدید رحیمی انارکی مدیر عامل بانک از مناطق سیل زده از طریق کمک های نقدی کارکنان تهیه و بین خانوارها در این مناطق توزیع شد .
در پایان اشاره می شود بانک مسکن از طریق شماره کارت 2222 2222 2315 6280 آماده دریافت کمک های نقدی شما عزیزان برای هموطنان سیل زده در مناطق مختلف کشور می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: