کد خبر: ۷۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
مدیرعامل بیمه‌ملت ضمن تبیین برنامه‌های سال 98، بر ایجاد تمایز به عنوان رمز موفقیت در بازار رقابتی تاکید کرد.
ایجاد تمایز؛ رمز موفقیت در بازار رقابتیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، دکتر علی صلاحی‌نژاد در مراسم دیدار نوروزی در جمع مدیران و کارکنان بیمه ملت با اشاره به چالش‌های اقتصادی به وجود آمده در سال 97 و تاثیر آن بر فعالیت صنعت بیمه اظهار کرد: بروز تحریم‌ها، افزایش نرخ ارز و کاهش درآمد و قدرت خرید مردم عواملی بود که وضعیت اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار داد.
وی در ادامه با اشاره به تحقق بودجه بیمه ملت در سال 97 تصریح کرد: در سال جدید برنامه‌های زیادی برای اصلاح و بهینه‌سازی ترکیب پرتفو و اصلاح ساختارها در نظر داریم که با تلاش و جدیت مدیران، کارشناسان و نمایندگان، قابل دستیابی است.
صلاحی‌نژاد رمز موفقیت در صنعت بیمه را "ایجاد تمایز" عنوان کرد و افزود: تمایز می‌تواند در نیروی انسانی، محصول و خدمات ایجاد شود.
وی تقویت ساختار سازمانی و اصلاح آن را از فنی محور به فروش محور و مبتنی بر فروش، ضروری دانست و ادامه داد: همه برنامه‌ها و فرایندها باید به گونه‌ای تعریف شود که افزایش فروش را در پی داشته باشد.
به گفته وی، ارتقای توانمندی کارکنان و شبکه فروش و همچنین بهره‌گیری هرچه بیشتر از فناوری اطلاعات از دیگر مواردی است که باید در ادامه مسیر، مدنظر قرار بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: