اجرای رفع موانع با ایجاد ارتباطات موثر

نیلوفر احمدی- تجارت، مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: توسعه مخابرات را هیچگاه متوقف نخواهیم کرد .
غلامعلی شهمرادی در جلسه شورای مدیران با اشاره به عملکرد توسعه ای مخابرات در استان افزود : در هر شرایطی توسعه مخابرات اجرا می شود وهیچگاه متوقف نخواهد شد .
وی پشتیبانی وسیاست گذاری ستاد وحمایت همه جانبه ازادارات مخابرات شهرستانها به عنوان عامل اجرایی توسعه را عامل مهمی در پیشبرد طرح ها دانست وبیان کرد:همکاری وتعامل بین بخشی واستفاده از فرصت های خدمتگزاری مورد توجه مخابرات است و رفع موانع وحل مشکلات براساس امکانات موجود با ایجاد ارتباطات موثر مورد انتظار می باشد .
شهمرادی اجرای نهضت جهادی توسعه فیبر تحت عنوان طرح نجما، اجرای پروژه های uso و ارتباط رسانی به مناطق روستایی صعب العبور همچنین توسعه شبکه همراه را از عمده پروژه های سال 1401 دانست و اذعان کرد: در راستای اجرای این پروژه ها اقدامات انجام شده است و طرح ها به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد وتا رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برنامه ها براساس زمانبندی انجام شده اجرا خواهد شد.

 

گسترش فضای سبز شهرگردشگری سرعین

شهردارسرعین گفت: گلخانه شهرداری سرعین پشتوانه‌ای برای افزایش سرانه فضای سبز است. صاحبعلی رام بر افزایش تولیدات گلخانه‌ی شهرداری در جهت خود کفایی در تولید و کاهش هزینه های جاری تاکید کرد.وی اظهار کرد: درگلخانه شهرداری سرعین سالانه صدها هزار بوته گل فصلی تولید می شود که پیش بینی می‌شود با تلاش شبانه روزی پرسنل فضای سبز این رقم در سال آتی افزایش چشمگیری داشته باشد.وی افزود: در بحث فضای سبز علاوه بر نگهداری از فضاهای سبز موجود در شهر به میزان قابل توجهی به سرانه فضاهای سبز شهر سرعین افزوده می شود.رام بیان کرد: فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است، البته شهروندان نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند. شهردار سرعین اظهار کرد: در حال حاضر با امکانات موجود حداکثر استفاده را در راستای توسعه فضای سبز شهری داریم.وی افزود: امروزه مفهوم شهرها بدون وجود فضای سبز موثر در اشکال گوناگون، دیگر قابل تصور نیست و شهرها به عنوان کانون های تمرکز، فعالیت و زندگی انسان ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تضمین کنند چاره ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم های طبیعی ندارند.

بازدید از مجموعه فنی حرفه ای
شهید رهبری مهدی آباد
علی کیوانی- ملارد، علی کلهر شهردار کهریزک به مناسبت روز کار آفرینی و مهارت های فنی حرفه ای از مجموعه آموزشی شهید رهبری بازدید نمود.به گزارش روزنامه تجارت ،علی کلهر شهردار کهریزک در این بازدید خاطر نشان کرد: تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در سایه حمایت از کارآفرینی و مهارت امکان پذیر خواهد بود و این وظیفه هر مسئولیست که در راستای عملی شدن شعار سال گامی بردارد.گفتنی است این بازدید به همراه بخشدار و مدیران بخش کهریزک انجام گردید که در پایان با اهدائ گل و لوح سپاس از مدیران این مجموعه تقدیر بعمل آمد.

بازدید از وضعیت شبکه توزیع برق
در شهرستان شهر بابک
عبدالهی - تجارت؛ مهندس سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، که شب گذشته در پی وقوع سیل در برخی مناطق رفسنجان به این شهرستان سفر کرده بود صبح روز شنبه وارد شهرستان شهر بابک شد و با همراهی مدیر امور برق شهربابک از وضعیت شبکه توزیع این شهرستان بازدید کرد.
مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این بازدید، گفت: در راستای مدیریت بحران ، از اولین دقایق شروع بحران در تمامی مناطق تحت پوشش نسبت به رفع خطر و خاموشی های ایجاد شده و برقراری مجدد سرویس برق اقدام کردند و با حداکثر توان ممکن سعی در کاهش آلام آسیب دیدگان این حادثه نمودند.

افتتاح مرکز درمانی فاطمیه همدان
مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با حضور وزیر بهداشت در همدان افتتاح شد. مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با حضور وزیر بهداشت، معاونین وزارتخانه، نماینده مردم همدان در شورای اسلامی، رییس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان و مرکز فاطمیه افتتاح شد.
بهرام عین اللهی در جریان سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان همدان با همراهی رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و عبادی معاون پرستاری، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی مجذوبی رئیس دانشگاه ساختمان جدید الاحداث فاطمیه را در مساحتی به متراژ ۶۵۰۰ متر مربع با ظرفیت ۸۵ تختخواب را افتتاح کرد.
این مجموعه شامل مرکز ناباروری، اورژانس، بلوک زایمان، درمانگاه زنان و نوزادان خواهد بود.

افتتاح تالار 24 میدان مرکزی
میوه و تره‌بار تا دو ماه آینده
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از افتتاح تالار 24 میدان مرکزی میوه و تره‌بار تا دو ماه آینده خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: تالار 24 میدان مرکزی میوه و تره‌بار با متراژ 4 هزار و ۸۰۰ مترمربع تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود و با ساخت آن ۲۸ غرفه دیگر به میدان اضافه خواهد شد.
او با اعلام اینکه فاز دوم مجتمع صنفی خواروبار شامل 36 واحد نیز با جدیت در حال احداث است، خبر داد: پس از بهره‌برداری و استقرار واحدهای صنفی در این مجتمع، میدان میوه و تره‌بار به قطب خوار و بار و خشکبار مرکز کشور تبدیل می‌شود و می‌توانیم در سال‌های آینده توسعه آن را رقم بزنیم.ماه‌آورپور با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های این سازمان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، ادامه داد: احداث و تکمیل بازار روز کوثر شماره ۱۶ واقع در شهرک شهید کشوری که از سال ۹۸ متوقف شده بود، از ابتدای سال ۱۴۰۱ با انتخاب پیمانکار آغاز شده است.

آماده باش کامل شرکت
برق منطقه ای خوزستان
با توجه به هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه بارشی به خوزستان، در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اعلام آماده‌باش شد. اهواز – فرج - به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، حسب اعلام آماده باش کامل مدیریت بحران استانداری خوزستان به همه دستگاه‌های اجرایی مبنی بر ورود سامانه بارشی مونسون به استان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ضمن تشکیل جلسه و هماهنگی های لازم به کارکنان این شرکت برای حفظ شبکه برق در صورت وقوع سیل اعلام آماده‌ باش کرده است.
دشت‌بزرگ گفت: ضمن اینکه تجهیزات پست های فوق توزیع و خطوط ارتباطی مناطق هدف مونسون مورد بازبینی و آماده باش قرار داده شده، با برقراری کشیک و حضور کلیه معاونین، مدیران مستقل و مدیران عملیاتی، از امروز تا اطلاع ثانوی بر تداوم خدمت‌رسانی و پیشگیری از وقوع حوادث برای شبکه تاکید شده است.

با حضور استاندار ؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی ،با حضور استاندار مرکزی نمازخانه پردیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افتتاح شد
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی ،با حضور استاندار مرکزی نمازخانه پردیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افتتاح شد . فرزاد مخلص ائمه در جریان افتتاح نماز خانه پردیس حضرت زینب کبری(س) دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی و جلسه هم اندیشی هیأت امنا دانشگاه فرهنگیان که مدیر کل آموزش و پرورش،رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ، مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور ، حسین محمدی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک،مدیر کل بهزیستی ،تعدادی از خیرین مدرسه ساز حضور داشتند گفت: توسعه ساختمان جدید اداری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی مورد تصویب قرار گرفت عملیات اجرایی آغاز شده و کلنگ زنی انجام شده و نقشه های این مجموعه طراحی و منتظر تایید نهایی هستیم .استاندار مرکزی در ادامه اظهار داشت : بخشی از اعتبارات این مهم طی سفر پربرکت ریاست جمهور تامین شده و بخشی نیز توسط خیرین تامین شده است . مخلص ائمه ادامه داد: جاده سلامت و مجموعه ورزشی دانشگاه فرهنگیان می باشد که طی هماهنگی با دستگاه ذیربط در صدد رفع موانع هستیم و مورد بعدی زمین دانشگاه فرهنگیان است که در بخش پایان کار است .وی در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های نیمه کاره دانشگاه فرهنگیان گفت:خوابگاه خیرین ساز حضرت خدیجه کبری(س) که طی سال آینده به بهره برداری می‌رسد و مجتمع ورزشی چند منظوره که بزرگترین سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان کشور میباشد که به صورت مشارکتی خیرین و دانشگاه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.
وی در پایان افزود: دانشگاه فرهنگیان از نگین های حوزه آموزش و تعلیم و تربیت است توجه به دانشگاه از سیاست های راهبردی کشور است در این مجموعه خیرین بخش های توسعه ای را متقبل شده اند که در جای جای دانشگاه به وضوح دیده می شود خوشبختانه در این مجموعه بخش‌های زیادی از توسعه دانشگاه را خیرین تقبل کرده اند و جای تقدیر دارد. محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک نیز در جلسه هم اندیشی هیأت امنا دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص دانشگاه فرهنگیان باید نقشه راهی برای قوای مقننه و مجریه باشد تا بتوانیم معلمانی کارآمد ، توانمند ، متعهد ، متدین و متخصص را تحویل آموزش و پرورش کشور بدهیم. نماینده مردم اراک گفت: ما به جای توجه به موضوعات تدین دانش آموزان ، بیشتر سرگرم مسائل تخصصی شده ایم و در این حیطه توازن را رعایت نمی‌کنیم، توقع این است که دانشگاه فرهنگیان به نسبت اینکه معلمانی کارآزموده را به جامعه تحویل می دهد از مسائل دینی دانش آموزان غافل نشود.
آصفری افزود: متاسفانه سن اعتیاد به مواد مخدر در جوانان کاهش یافته که توجه به مسائل فرهنگی موضوع حائز اهمیتی است و باید بخش هایی از ساعات آموزش در مدارس به موضوعات این چنینی اختصاص یابد.وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، در بودجه سال ۱۴۰۱ و به پیشنهاد دولت، بودجه دانشگاه فرهنگیان نسبت به سال گذشته از طریق مجلس و کمیسیون تلفیق به میزان ۶۲ درصد افزایش یافته است.آصفری تصریح کرد: مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان باید تلاش نمایند که بیشترین سهم را از بودجه فرهنگی استان دریافت کنند و مطالبات سهم استانی خود را از طریق ردیف های ملی مرکز دنبال کنند که این امر تلاش همه مسئولین این حیطه را می طلبد.در حاشیه این مراسم مجید عبدالهی از تعدادی از پروژه های خیری شهرستان اراک بازدید نمودند.
این بازدید ها به همراه مدیرعامل مجمع خیرین استان ، حسین محمدی و احمد نوازنی مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ، و مدیر ناحیه یک انجام شد.عبدالهی ضمن بازدید از پروژه ها قول مساعد جهت حل مشکلات مالی پیمانکاران را دادند.

مدیر توزیع برق شهرستان طارم از اتمام پروژه جهادی رفع ضعف ولتاژ شهر آببر به همت مدیریت توزیع برق شهرستان طارم خبرداد.
شامی - تجارت؛ به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا تهمک با اعلام این‌که این پروژه جهادی با نصب 4دستگاه پست هوایی جدید در شهر آببر انجام شد گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی ویژه این شهرستان به‌خصوص در فصول گرم سال مصرف برق در این شهرستان افزایش بالایی دارد و با به مدار آمدن سیستم‌های سرمایشی شبکه برق این شهرستان دچار افت ولتاژ می‌شد که با گزارشات شهروندان و به همت همکاران مدیریت توزیع برق شهرستان طارم و مساعدت مدیریت‌عامل توزیع برق استان زنجان این پروژه به بهره‌برداری رسید. تهمک مدیر توزیع برق شهرستان طارم افزود: از ابتدای سال جاری در مجموع ۶ دستگاه ترانسفورماتور جدید در شهر آب‌بر نصب شده و تعداد کل پست های عمومی این شهر با 33 درصد افزایش از 18 دستگاه به 24 دستگاه افزایش یافته است. پست‌های هوایی جدید در مناطق ولیعصر(عج)، میثاق، هلال‌احمر و خیابان کشاورز (شنبه‌ بازار) نصب شده‌اند و با راه‌اندازی این پست‌ها خوشبختانه مشکل ضعف ولتاژ این شهر رفع می‌گردد. مدیر توزیع برق شهرستان طارم پیرامون اجرای طرح جهادی رفع ضعف ولتاژ این شهرستان گفت: در نخستین روزهای سال جدید با سفر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان به شهرستان طارم و دستور ویژه ایشان، با پایش وضعیت شبکه توزیع برق این شهرستان کاستی‌های موجود در شبکه توزیع بخش‌های مختلف شناسایی و بسیاری از این مشکلات رفع شده‌اند و خوشبختانه به همت همکاران توزیع برق این شهرستان پیش‌از این نیز مشکل ضعف ولتاژ روستاهای ایچ، رزه‌بند، هزاررود سفلی و هزاررود علیا با هدف ارائه برق پایدار به مشترکان گرامی این شهرستان رفع شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.
عبدالکریم اخترشناس اضافه کرد : پایانه بار بوشهر با نزدیک به نیم قرن قدمت و مستهلک شدن ابنیه و قرارداشتن در مدخل ورودی شهر، برای ارائه خدمات بهینه به رانندگان و متولیان بخش حمل و نقل و همچنین ساماندهی ترافیک در دروازه ورودی شهر بوشهر نیازمند طراحی مجدد و انتقال به مکان مناسب تری است .
وی بیان داشت : تلاش می کنیم با مشارکت متولیان بخش حمل و نقل بار استان و مساعدت مسئولان امر ،شهرک حمل و نقل بار بوشهر را در فضای با قابلیت بالاتر و متناسب با طرح توسعه بندر بوشهر احداث کنیم .
وی همچنین افزود : ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه راهها ، تکمیل شبکه راه‌های روستایی استان و کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای از دیگر راهبردها و اولویت کاری ما در دوره جدید است .
وی با اشاره به ارزش 20 هزار میلیارد تومانی راههای استان بر ضرورت حفظ و نگهداری از آنها تاکید کرد و ادامه داد : یکی از بزرگترین اهداف و برنامه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان بوشهر نگهدای و حفاظت از راه‌های استان بعنوان سرمایه ملی است که به سختی به دست آمده و وظیفه داریم همواره آن را در وضعیت مطلوبی نگهداریم .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع بصیرت عاشورایی و معرفی برنامه های ویژه سوگواری امام حسین (ع)برگزار شد، گفت: ۹۵ امامزاده واجب التعظیم در استان البرز وجود دارد که بیش از ۵۰ امامزاده و مسجد دارای موقوفات ، درایام محرم و صفر میزبان سوگواران خواهند بود.
حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه قریب ۷۰ درصد موقوفات در راستای تعظیم شعائر دینی به ویژه عاشورا و روضه خوانی حضرت سیدالشهدا (ع) است و برنامه ها در این ایام بر اساس نیات واقفین اجرا می شود، از اجرای برنامه های شاخص و ویژه ماه محرم و صفر با محوریت مبلغین در ۱۰۰ نقطه استان البرز خبر داد و در ادامه در خصوص شکستن سنگ قبرهای امامزاده محمد (ع)، سرقت آهن آلات اطراف قبور و نظافت این مکان گفت: تلاش می کنیم با تعامل با شهرداری، بنیاد شهید و دیگر دستگاه های مربوطه و مردم منطقه، به ویژه صاحبان اموات، در راستای حل این موارد گام برداریم تا شرمنده امامزاده واجب التعظیم، مردم و شهدا نباشیم. ارزش ها و اصول هر جامعه بر اساس بصیرت دینی آن جامعه تعریف می شودکه رکن اساسی امور آن است و باید مورد توجه بسیار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بصیرت عاشورایی سرحلقه همه درس ها و عبرت های طول تاریخ و تاریخ اسلام است واعتقادات و اذهان مردم می تواند در مقابل جبهه باطل ایستادگی کند،افزود:بصیرت یکی از ضرورت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اعتقادی در همه جوامع به ویژه جوامع اسلامی است و اوج این بصیرت در مکتب عاشوراست زیرا انسان های بصیری در آن واقعه نقش داشتند که از جمله آنها می توان به وهب و مادرش اشاره کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بصیرت را نگهبان ۲۴ ساعته جنگ نرم و سد بزرگی در مقابل نفوذ دشمن دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد این اداره کل در زمینه جهاد تبیین، بصیرت عاشورایی و دینی است، البته در کنار آن، طبیعتا قرآن محوری، مسجد محوری، مبلغ محوری و تشکل سازی اجتماعی نیز در برنامه ریزی های ایام محرم و صفر امسال مورد توجه قرار گرفته است.

گیلان_فرحی؛ به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مراسم معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون پشتیبانی، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم فرماندار آستانه اشرفیه از تلاش های مهندس فرشاد آذرپور در طول تصدی مسئولیت خود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود. ذاکر استقامتی طی سخنانی بیان داشت زحمات و خدمات بنیاد مسکن در کشور در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی، توجه به بافتهای آسیب پذیر و نگاه ویژه به محرومین جامعه درخور تحسین است واینگونه خدمات مایه دلگرمی و امیدواری مردم به نظام وانقلاب گردیده است.
فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: دولت در راستای توسعه پایدار و متوازن روستاها با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان گامهای مثبت و اثربخشی برداشته و بنیادمسکن انقلاب اسلامی نیز دراین زمینه به جد یاری رسان دولت بوده است.
وی با اشاره به طرح اعطای تسهیلات ارزان قیمت بازسازی بافت روستایی اظهارداشت: بنیاد مسکن در راستای حمایت روستائیان عزیز و جلوگیری از مهاجرت آنان از دیار آبا و اجدادی خود تسهیلات ارزان قیمتی را بمنظور مقاوم سازی مسکن روستایی درنظرگرفته است که انتظار میرود روستائیان عزیز برای حفظ جان خود وخانواده شان در برابر بلایای طبیعی از این تسهیلات ارزان قیمت استفاده نمایند و دراین خصوص باید آگاهسازی لازم ازطریق بنیادمسکن و بخشداریها ودهیاریها صورت گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که به دست
مسئولان داده می‌شود و مدیران باید بکوشند با ارایه خدمات و تلاش مضاعف به خوبی از این امانت پاسداری و حفاظت کنند.
وی تصریح کرد: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام است و مسئولان نباید با اقدامات خود کاری کنند که این سرمایه ارزشمند از بین برود. وی در خصوص افزایش جذب سهمیه مسکن روستایی درشهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی را با استفاده از قابلیت‌های طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کرده و در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین قربان پور ضمن بیان سخنانی پیرامون اهمیت مسئولیتهای اجرایی بویژه در نهادی مانند بنیاد مسکن که وظیفه اصلی آن خدمت به محرومین و قشر روستایی می باشد ؛ از خدمات ارزنده مهندس آذر پور در سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تشکر نمود.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات مهندس فرشاد آذرپور تقدیر و مهندس سید ضیاء نبوی طی حکمی بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه منصوب شد.