پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج تا نیمه شهریورماه
دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت ۳ هزار و ۱۶۵ فقره تسهیلات قرضالحسنه ازدواج به مبلغ ۱۰ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال به زوجهای متقاضی از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریورماه خبر داد.به گزارش تجارت به نقل از هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی با تأکید بر اهتمام ویژه بانک مسکن به پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج گفت: علاوه بر پرداخت این تسهیلات به ۳ هزار و ۱۶۵ زوج جوان، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی دیگر این تسهیلات نیز در بانک مسکن، تعیین شعبه شدهاند که به محض تکمیل مدارک، تسهیلات به آنها پرداخت می شود.مدیرعامل بانک مسکن گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانکها در راستای افزایش توان مالی جوانان و بهبود شرایط و سهولت ازدواج آنهاست و اهتمام و تلاش ویژه در این زمینه از وظایف و تکالیف قانونی و شرعی ماست. بی شک ازدواج جوانان و تشکیل خانواده سالم و پویا؛ نقش موثری در کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و رشد اقتصادی کشور از طریق افزایش جمعیت و نیروی کار فعال جامعه دارد.به گفته مدیرعامل بانک مسکن، سقف تسهیلات قرضالحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین، ۳ میلیارد ریال و این تسهیلات برای زوجهای زیر ۲۵ سال و زوجههای زیر ۲۳ سال، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت حداکثر ۱۲۰ ماه تعیین شده است.
حمایت بانک صادرات ایران از اکران ٤ فیلم کوتاه
بانک صادرات ایران در تداوم سیاستهای حمایتی خود از فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه حمایت کرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، این بانک به عنوان یکی از بانکهای حامی فعالیتها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه «ابله»، «آنتراکت»، «تکهای از تو» و «اینجا خونمونه»، در پردیس سینمایی ملت حمایت کرد. مهرداد رضائی، بازرس ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این اکران که با حضور و استقبال علاقهمندان به هنر سینما برگزار شد، در سخنانی به بیان اهمیت توجه به هنر ایرانی اسلامی و تأمین مالی و همچنین حمایت از هنرمندان متعهد پرداخت.دو فیلم کوتاه «آبله» و «آنتراکت» با تهیهکنندگی و بازیگری فاطمهالسادات مختاری، همکار بانک صادرات ایران تولید شده که در جشنوارههای داخلی و خارجی نیز مورد استقبال قرار گرفته است. فیلم کوتاه «هناسه» و «قبل از غروب» نیز به تهیهکنندگی وی تولید شده است.بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرحها و پروژههای اقتصادی و عمل به مسئولیتهای اجتماعی، طی سالهای اخیر با حمایت از ساخت و تولید آثار فاخر ملی در حوزه فرهنگ و هنر، جایگاه ویژهای در این زمینه دارد که حمایت برگزاری جشن بزرگ حافظ، جشنواره فیلم کوتاه رشد و اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه اخیر نمونههایی از این موارد هستند.
کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403
بانک سپه به عنوان بانک پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 برگزیده شد.به گزارش تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در حاشیه برگزاری سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی، لوح تقدیر بانک پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی که براساس ارزیابیهای صورت گرفته توسط دبیرخانه شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام شده به دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه اهدا و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل به نمایندگی از مدیرعامل بانک، لوح تقدیر را دریافت کرد.
در بخشی از لوح تقدیر بانک پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی در نظام بانکی که به امضای دکتر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی و آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی رسیده، آمده است: «با عنایت به ارزیابی انجام شده توسط دبیرخانه شورای فقهی، بانک سپه به عنوان یکی از موسسات اعتباری پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 اعلام می گردد. بدین وسیله با اهدای این لوح، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در راستای ارتقای انطباق با شریعت در نظام بانکی کشور ابراز نموده و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیق روزافزون برای جنابتان مسئلت می گردد.»
اعطای نمایندگی جنرال
بیمه تعاون در سراسر کشور
شرکت بیمه تعاون به منظور توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات گستردهتر به مشتریان، در سراسر کشور نمایندگی اعطا میکند. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت به منظور توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات گستردهتر به مشتریان، در سراسر کشور نمایندگی اعطا میکند. این فرصت برای افرادی مناسب است که علاقهمند به فعالیت در صنعت بیمه و ایجاد یک کسبوکار مستقل هستند.مزایای نمایندگی در بیمه تعاون شامل: -درآمد پایدار و نامحدود -آموزشهای رایگان و مستمر برای بهبود مهارتها
گروه بانک و بیمه: مدیر بیمههای آتشسوزی بیمه معلم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، بار دیگر بر اهمیت استفاده از بیمههای آتشسوزی حوادث در مدارس سراسر کشور تاکید کرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محمدرضا محمودی حسینی، مدیر بیمههای آتشسوزی این شرکت بیمهگر تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی، ضروری است که تمامی مدارس تحت پوشش بیمهنامههای آتشسوزی قرار بگیرند، تا در صورت وقوع حادثه بتوان نسبت به جبران خسارات احتمالی اقدام کرد تا از دغدغه بیمهگذاران کاسته شود.مدیر بیمههای آتشسوزی بیمه معلم با اشاره به حوادث سالهای گذشته در مدارس کشورمان گفت: متاسفانه طی سالهای گذشته شاهد وقوع حوادثی از قبیل زلزله، سیل، طوفان و ...بودیم که صدمات و خسارتهای سنگینی بر جای گذاشتهاند. در چنین شرایطی بیمه میتواند با حضور به موقع و جبران خسارتها، التیامبخش تبعات این حوادث ناگوار باشد.محمودی تصریح کرد: حضور بیمه معلم به عنوان بیمهگر فرهنگیان عزیز، نشان از این دارد که این شرکت، خود را بخشی از بدنه فرهنگیان دانسته و در برابر خطرات و حوادث پیرامون فرهنگیان و دانشآموزان احساس مسئولیت میکند و در همین راستا طرحهای متنوعی را مختص به جامعه فرهنگیان نیز ارائه کرده است.او در ادامه افزود: با توجه به اینکه مدارس به عنوان مراکز علمی و فرهنگی، سرمایههای ارزشمندی را در خود جای دادهاند، بیمه آتشسوزی میتواند نقش مهمی در جبران خسارات ناشی از حوادث ناگوار را ایفا کند تا این سرمایهها در سایهسار امنیت بیمه بتوانند به مسیر پیشرفت خود ادامه دهند.محمودی در تشریح پوششهای بیمهنامه آتشسوزی بیمه معلم افزود: با خرید بیمه آتشسوزی، اماکن آموزشی در قبال خطرات آتشسوزی، صاعقه و انفجار و خطرات دیگر شامل زلزله، طوفان، سیل، سقوط بهمن، سقوط هواپیما، سنگینی برف، ترکیدگی لوله آب و سرقت و.... تحت پوشش قرار میگیرند.او در پایان خاطرنشان کرد، بیمه معلم با تسهیل و تسریع فرآیند رسیدگی به خسارت در تلاش است نگرانیهای کادر آموزشی مدارس را مرتفع نموده تا با آرامش خاطر به تربیت نسل آینده و حفظ سرمایههای معنوی و علمی کشور بپردازند.
به مناسبت نود و ششمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 در واحد ارتباط مردمی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس مشتریان این بانک بودندبه گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل با حضور در واحد ارتباط مردمی ضمن تشکر از واحد روابط عمومی برای ایجاد فرصت ارتباط مستقیم مسئولان ارشد بانک با مشتریان گفت: امروز توفیقی حاصل شد که پاسخگوی تماس مشتریان که در واقع سرمایههای بانک هستند، باشم.وی ادامه داد: تماسهای دریافتی امروز در سه بخش دسته بندی شد؛ بخش اول سوالات مرتبط به حوزه سرمایه انسانی که پاسخگوی همکاران خود بودم، در بخش دوم پاسخگوی سوالات مشتریان خاص در رابطه با اعتبارات و بخش سوم سوالات در حوزه ای تی مطرح شد که نکات یادداشت و اقدام مقتضی برای پیگیری و رفع معضلات مورد نظر صورت گرفت. بهکار مرام با بیان تاثیرات تجربه ارتباط مستقیم با مشتریان افزود: ارتباط امروز تجربه خیلی خوب و متفاوتی است چرا که پاسخگوی مشتریان از سراسر کشور بودم. امروز در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران تلاش بر این است که با آرامش ، صبوری و همدلی پاسخگوی سوالات و انتقادات مشتریان و همکاران باشیم و با ارائه پاسخها و راهکارهای فنی و ویژه بتوانیم گره ای از مشکلات مشتریان خود باز کنیم. احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه 2 کشور نیز امروز با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان بود.