احمد حاجي محمدي عنوان کرد؛
يک مدير ارشد بانکي از ايجاد بانک ايراني- اروپايي با عضويت ۳ ايراني و ۴ اروپايي در ترکيب هيات مديره خبر داد و گفت: سهم ايران ۴۷ درصد و طرف خارجي ۵۳ درصد است.
احمد حاجي محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بانکهاي بين المللي، بانکهاي ايران را به لحاظ شفافيت و کارآمدي بررسي کرده‌اند و اکنون قرار است که يک بانک ايراني- اروپايي با سهام ۴۷ درصدي ايران و ۵۳ درصدي طرف اروپايي در يکي از کشورهاي اروپا ايجاد شود.
يک مدير بانکي با تاکيد بر ضرورت توسعه روابط بانکي ايران با کشورهاي اروپايي افزود: بر اين اساس ترکيب هيات مديره اين بانک را هفت نفر تشکيل مي‌دهند که در اين ميان، طرف ايراني سه عضو در هيات مديره و طرف اروپايي ۴ عضو در هيات مديره دارند و قرار است در اوايل سال ۹۶ در اروپا تاسيس شود.
وي تصريح کرد: از طرف ايران براي عضويت در هيات مديره اين بانک سه نفر معرفي شده‌اند که بايد به تائيد بانک مرکزي کشور مربوطه برسد؛ اين درحالي است که سهم ايران در اين بانک بعد از راه‌اندازي پرداخت خواهد شد و مبلغي که بايد بابت سپرده قانوني و اوليه نزد بانک مرکزي اين کشور اروپايي سپرده گذاري شود، از سوي شرکا تامين خواهد شد تا در آينده، بتوانيم آن را پرداخت کنيم.
مدير اداره بين الملل بانک سرمايه گفت: اين بانک به دليل ماهيت سهامداري خود، هيچ گاه تحريم نبوده و سيستم سوئيفت حتي در زمان تحريم نيز براي بانک سرمايه باز بوده است و در سطح جهاني، وقتي صحبت از همکاري با آن به ميان مي‌آيد، همواره به عنوان يک بانک شفاف مطرح بوده و اکنون هم، تبادل اطلاعات با طرف‌هاي اروپايي انجام شده است.
وي اظهار داشت: در اين ميان اين بانک اروپايي به ما پيشنهاد همکاري داده است و ما با توجه به شرايط، اين درخواست را پذيرفته‌ايم و اکنون، منجر به ايجاد بانک مشترک ايراني- اروپايي شده است؛ در اين ميان مکاتبات لازم با بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران هم صورت گرفته که موضوع در دست بررسي است.
حاجي محمدي در خصوص خريد سهام بانکهاي خارجي نيز گفت: براي خريد سهام يکي از بانکهايي که در اروپا به فروش گذاشته شده است، ورود کرده‌ايم ولي هنوز اين خريد قطعي نشده است؛ اما به هرحال براي تاسيس و ايجاد شعب در خارج از کشور، بانک مرکزي دستورالعملي دارد که ما نيز بر اساس آن عمل خواهيم کرد.

مدير عامل بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه در سال 95 جزو بانک‌هاي موفق کشور در نظام بانکي است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه: محمد کاظم چقازردي در جمع بازنشستگان بانک سپه ضمن ابراز خرسندي از حضور در اين جمع گفت: همه بايد به حضور در بانک سپه به عنوان نخستين بانک ايراني که داراي قدمت و تجربه است افتخار کنيم. مدير عامل بانک سپه ضمن قدرداني از سال‌ها تلاش و کوشش همکاران بازنشسته، تجربه آنها را سرمايه بانک بر شمرد و خاطر نشان کرد: در آستانه سال جديد اميدوارم خداوند طول عمر با برکت به بازنشستگان عزيز و خانواده بزرگ سپه عطا کند. رئيس هيات مديره بانک سپه در ادامه گفت: در سال 95 بانک سپه جزء معدود بانک‌هايي است که هيچ اضافه برداشتي از بانک مرکزي نداشته و خط اعتباري اخذ شده از بانک مرکزي را به صورت منظم پرداخت کرده است. چقازردي با اشاره به اينکه اعضاي هيات مديره بانک سپه تمام وقت در خدمت همکاران هستند افزود: اعضاي هيات مديره در اين شرايط سخت اقتصادي و هم چنين در فضاي رقابتي موجود با ظرفيت کامل به دنبال رسيدن بانک به جايگاه اصلي خود هستند. وي با تاکيد به اين که جايگاه واقعي بانک سپه در سال 95 به لحاظ شاخص‌ها و عملکرد بسيار بالاتر و بهتر از سال‌هاي گذشته است گفت: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته بانک سپه جزء بانک‌هاي موفق در سال 95 بوده است. رئيس هيات مديره بانک سپه توجه به صندوق تامين آتيه کارکنان و تقويت آن را از جمله برنامه‌هاي مهم بانک عنوان کرد و اظهار داشت: اين صندوق بايد تقويت شود تا از ارزش آفريني و سود آوري آن همکاران بهره مند شوند.
چقازردي با تشکر و قدرداني از کانون بازنشستگان بانک سپه که شرايط برگزاري اين مراسم را فراهم کردند افزود: آقاي الطافي رئيس کانون بازنشستگان بانک سپه هميشه با جديت پيگير کارهاي شما همکاران بازنشسته است.
رئيس هيات مديره بانک در ادامه با اشاره به شرايط جديد اقتصادي در کشور و بازار پولي گفت: شرايط نظام بانکي و اقتصادي کشور فرق کرده و نظام بانکي با پديده انجماد دارايي‌ها مواجه است. دارايي‌هايي که بخشي از آن فاقد سودآوري است و در آن چرخشي وجود ندارد. وي تصريح کرد: سال گذشته با تلاش مضاعف همکاران هدف سپرده 500 هزار ميليارد ريالي محقق شد و براي سال 95 نيز هدف 650 هزار ميليارد ريالي در نظر گرفتيم که ان شاءالله به آن دست
 پيدا خواهيم کرد. براي سال آينده
هدف ما رسيدن به مبلغ 840 هزار ميليارد ريال است که اثرگذاري آن را در بانک سپه خواهيم ديد.
وي درخصوص تعداد دستگاه‌هاي ATM و POS بانک سپه در سال جاري افزود: دستگا ههاي خودپرداز بانک سپه در سال جاري از مرز سه هزار دستگاه و دستگا ههاي POS از مرز 300 هزار دستگاه عبور خواهد کرد.
مديرعامل بانک ملت اعلام کرد که گشايش‌هاي بين المللي هيچ تعارضي با روح اقتصاد مقاومتي ندارد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملت، دکتر‌هادي اخلاقي فيض آثار در نشست تخصصي کنفرانس ملي برجام و اقتصاد مقاومتي افزود: شفافيت، تاب آوري و استقامت براي حمايت از اقتصاد و هدايت منابع به سمت بخش‌هاي توليدي مزيت دار، از مباني بانکداري مقاومتي است. وي با بيان اين نکته که با شکل گيري برجام، گشايش‌هاي متعددي در عرصه‌هاي اقتصادي صورت گرفت، ادامه داد: ما در حوزه بين المللي قبل از تحريم‌ها با ٦٠٠ بانک ارتباط داشته‌ايم که اين تعداد پس از بروز تحريم‌ها به ٣٠بانک کاهش يافت ولي با اجرايي شدن برجام،تاکنون با ٢٤٠ بانک ارتباط کارگزاري برقرار شده که نسبت به قبل از برجام، به طور محسوسي افزايش يافته است.
دکتر اخلاقي ادامه داد: صرفنظر از بهانه‌هاي بانک‌هاي بزرگ دنيا براي ارتباط با بانک‌هاي ايراني، بايد انرژي خود را روي دو حوزه متمرکز کنيم که حوزه اول شفافيت است چون انطباق با استانداردهاي بين المللي جزو درخواست‌هاي بانک‌هاي خارجي براي ارتباط با بانک‌هاي داخلي است. به گفته وي، با توجه به اينکه به دليل شرايط تحريم از بانکداري بين المللي فاصله گرفته‌ايم بايد از فرصت ايجاد شده براي تطبيق خود با استانداردهاي بين المللي به نحو بهينه استفاده کنيم. مديرعامل بانک ملت تاکيد کرد: موضوع دوم تاب آوري است که روي ديگر مقوله شفافيت محسوب مي‌شود و در اين باره بايد از ابزارهايي چون افزايش سرمايه بهره ببريم تا بتوانيم از دستاوردهاي برجام بيشترين استفاده را انجام دهيم.

باشگاه مشتريان بانک تجارت به منظور ارائه خدمات فروش و اجاره هواپيماي اختصاصي و آموزش خلباني با شرايط و تخفيف ويژه براي اعضاي باشگاه، با شرکت پرواز امروز تفاهمنامه همکاري امضا کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک تجارت، تفاهمنامه باشگاه مشتريان بانک تجارت با شرکت «پيشرفت فناوري پرواز ام  روز» صبح دوشنبه 16 اسفند در فرودگاه بين‌المللي پيام به‌امضاي پيري و گماروني پور مديران عامل شرکت‌هاي چابک تجارت آسيا و پرواز امروز رسيد. بر اساس اين تفاهمنامه مقرر شد شرکت مذکور در ارائه خدمات خود از جمله فروش و اجاره هواپيماهاي فوق سبک، آموزش خلباني و ديگر خدمات خود به اعضاي باشگاه مشتريان بانک تجارت تخفيف ويژه ارائه دهد. حق‌وردي قائم مقام مديرعامل بانک تجارت در مراسم امضاي اين تفاهمنامه با اشاره به برنامه‌هاي ويژه بانک تجارت در حوزه تکميل زنجيره خدمات و ارائه آخرين سطوح خدمات بانکي خاطر نشان کرد: باشگاه مشتريان بانک تجارت به عنوان بخشي از هلدينگ مالي بانک تجارت سعي دارد با شناسايي نيازهاي مختلف اعضاي اين باشگاه و انعقاد تفاهمنامه با شرکت‌هاي گوناگون خدمات ويژه‌اي را براي مشتريان بانک تجارت فراهم نمايد.
پيري مديرعامل شرکت چابک تجارت آسيا که مديريت باشگاه مشتريان تجارت را برعهده دارد گفت: اين تفاهمنامه با هدف ارائه تخفيفات ويژه در خدمات گوناگون پروازي براي مشتريان خاص باشگاه منعقد شده و اميدواريم گامي‌در جهت فرهنگ‌سازي استفاده از خدمات پرواز اختصاصي، آموزش خلباني و فروش و اجاره هواپيما باشد.
دکتر پرويز عقيلي کرماني مدير عامل بانک خاورميانه روز دوشنبه در نشست تخصصي کنفرانس ملي اقتصاد مقاومتي -برجام که در مرکز مطالعات وزارت امورخارجه برگزار شد، گفت: دستاوردهاي برجام بي نظير است اما بقيه کارها براي بهبود روابط پولي و بانکي در حيطه بين المللي بر عهده خودمان است.
به گفته مدير عامل بانک خاورميانه، پيش از برجام تمام کارها در سيستم بانکي قطع شده بود. همه پرداخت‌ها پيش از برجام توسط صرافي‌ها انجام مي‌شد و علت اين موضوع گزارشي بود که از سوي FATF (گروه ويژه اقدام مالي) صورت گرفته بود. او توضيح داد: اين گزارش‌ها از نظر ريسک سرمايه‌گذاري و تعاملات بانکي ارزيابي مي‌شد و نشان مي‌داد کدام کشورها پر ريسک هستند تا کشورهاي ديگر درباره ارتباط بانکي با کشورهايي که وضعيت پر ريسکي دارند، تصميم بگيرند.
او همچنين با اشاره به گزارش 26 ژوئن سال 2016 گروه ويژه اقدام مالي گفت: توصيه سازمان آن بود که با کره شمالي و ايران کار نکنيد زيرا ريسک آنها غير قابل قبول است. دکتر عقيلي کرماني گفت: اين سازمان يک سال به ايران فرصت داد تا براي زدودن پولشويي، شفافيت فعاليت‌هاي اقتصادي و کاهش فساد خود را با وضعيت بين المللي تطبيق دهد يا در راه آن گام بردارد. لازم است تا 26 ژوئن (6 تير 1396) تلاش کنيم که وضعيت ايران را در موضوع‌هاي ياد شده بهبود دهيم.  به گفته ايشان، 65 درصد از ارزيابي گروه ويژه اقدام مالي بر اساس تامين مالي تروريسم،15درصد شفافيت صورت‌هاي مالي و ١٠ درصد جلوگيري از فساد است که دو تا پنج درصد هم مربوط به وضعيت سياسي است. او تاکيد کرد ما خودمان بايد سيستم بانکي را به‌درستي اجرا و اطلاع رساني کنيم و با موسسات بين المللي
متعامل شويم.  لغو تحريم‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل پس از اجراي برجام در کنار تصويب قانون مبارزه با تامين مالي تروريسم در مجلس موجب شد گروه اقتصادي دولت رايزني‌هاي پيشين براي خروج نام ايران از فهرست سياه گروه ويژه اقدام مالي را با قوت بيشتري دنبال کند.
همايش بررسي عملکرد اداره‌امور شعب استان ايلام با حضور برات کريمي‌و غلامرضا پناهي از اعضاي هيأت مديره بانک، حسين باراني معاون منابع انساني، عباس شفيعي معاون پشتيباني، محمد نورآزادي مدير امور منطقه يک کشور، رئيس و ديگر مسئولان اين اداره‌امور شعب برگزار شد.
 کريمي‌در اين همايش طي سخناني اظهار داشت: بانکداري در مقطع کنوني با چالش‌هاي متعددي مواجه است که يکي از اين چالش‌ها سودآوري عمليات بانکي مي‌باشد.  وي در ادامه با اشاره به اينکه اهم سياست‌هاي مالي بانک در سال 96 بسوي سودآوري خواهد بود، افزود: کسب درآمدهاي مشاعي در اين رابطه بيشتر مورد توجه و اهميت قرار خواهد داشت. عضو هيأت مديره همچنين با توجه به اهميت وجود مشتري براي بانک تاکيد کرد: بايد در حفظ حرمت مشتريان کوشا باشيم و با احترام و تکريم آنان بايد کاري کنيم مشتريان بصورت انحصاري به بانک ملي علاقه داشته باشند.
کريمي‌در خصوص ارتقاء جايگاه شغلي کارکنان نيز اظهار داشت: شعب با تلاش و کوشش مي‌توانند با ارتقا درجه شعبه زمينه ارتقا و پيشرفت همکاران را فراهم آورند.  پناهي ديگر عضو هيأت مديره نيز در اين همايش اظهار داشت: سختي‌ها و مقاومت مردم ايلام در دوران دفاع مقدس بي نظير بوده ، چنانکه مقام معظم رهبري و ساير مسئولين
 ارشد نظام به آن اشاره داشته و به نيکي از مردم ايلام ياد نموده‌اند و اميدواريم آنگونه که شايسته اين مردم مي‌باشدبتوانيم خدمت انجام بدهيم.
شعبه عسلويه (کد 2809) استان بوشهر با تلاش، همدلي و همت کارکنان و شناسايي صحيح ظرفيت‌هاي اقتصادي استان توانست به عنوان يکي از شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ايران در حوزه جذب منابع در هفتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور انتخاب شود.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران، محمد مقصودي رئيس شعبه عسلويه در رابطه با نحوه عملکرد شعبه و ميزان رشد منابع نسبت به سال گذشته بيان داشت: انتخاب شعبه عسلويه به عنوان يکي از شعب برتر بانک بر مبناي عملکرد سال 1394 مي‌باشد که رشد منابع آن نسبت به سال قبل حدود 155 درصد بوده است. وي در حوزه مصارف و نسبت ميزان مطالبات بانک در اين دوره افزود: تا پايان سال 94 بيش از 53 درصد منابع جذب شده به اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به منظور تحقق اهداف بانک و رفع مايحتاج نيازمندان واقعي اختصاص يافت. در اين بازه زماني ميزان مطالبات کاهش يافته که نشان از تعهد و دقت مشتريان در بازپرداخت اقساط دارد تا از محل بازگشت اين تسهيلات، توان شعبه در اعطاي وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به اقشار ضعيف جامعه افزايش يابد. رئيس شعبه عسلويه استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه‌هاي جذب منابع پايدار قرض الحسنه گفت: انجام مکاتبات با ادارات و سازمان‌ها، شرکت‌هاي گاز، نفت و پتروشيمي‌مستقر در منطقه و برگزاري جلسات بازاريابي و معرفي خدمات و محصولات بانک به آنان، تلاش در جهت جذب شرکت‌ها و پرداخت حقوق پرسنل آنان توسط بانک، کوشش در جهت رضايتمندي مشتريان فعلي و انجام امور مربوط به آنان در سريع‌ترين زمان ممکن بخشي از فعاليت‌هاي بانک در راستاي مشتري مداري و ارائه بهينه خدمات به مراجعين مي‌باشد.

در اختتاميه ششمين جايزه جهاني سازمان دانشي‌برتر در ايران، بانک‌پاسارگاد بار ديگر، به عنوان يکي از سه شرکت برتر اين دوره از ارزيابي‌ها انتخاب شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌ عمومي‌بانک‌ پاسارگاد، اين مراسم در تاريخ 16 اسفند 1395، با حضور مقامات عالي‌رتبه کشوري و لشکري و مديران عالي بيش از 130 سازمان ايراني، برخي از سفيران کشورهاي اروپايي، نماينده جايزه جهاني Make در ايران، نماينده موسسه تحقيقاتيTeleos به عنوان نهاد جهاني برگزاري اين جايزه، جمعي از دانشگاهيان، انديشمندان و ... در مرکز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد و بانک‌پاسارگاد موفق شد براي پنجمين بار به عنوان يکي از سه سازمان دانشي برتر ايران معرفي شود. با اين موفقيت، بانک‌پاسارگاد به عنوان يکي از 3 نماينده ايران، جهت شرکت در رقابت‌هاي آسيايي جايزه جهاني Make حضور خواهد شد. در اين مراسم همچنين آخرين دستاوردهاي حوزه مديريت دانش‌محور در ايران و جهان توسط چهره‌هاي شاخص بين‌المللي و داخلي مورد بررسي قرار گرفت. بر اساس اين خبر، ارزيابي سازمان‌هاي شرکت‌کننده در ششمين دوره جايزه جهاني MAKE در ايران بر اساس 150 شاخص معتبر بين‌المللي اين بنياد، توسط استادان و خبرگان برجسته بين‌المللي داراي سوابق مديريت و نظارت بر سازمان‌هاي پيشرو دنيا نظير Siemens، Bosch، BP، GlaxoSmithKline، ArcelorMittal، Deutsche Bank، Mercedes-Benz، Pwc، British Telecom و... در سه مرحله انجام شده‌است.
طي مراسمي‌که به همت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي بودجه برگزار شد شرکت استراتوس به عنوان شرکت پيشرو در صدور خدمات فني و مهندسي معرفي و مديرعامل اين شرکت مورد تقدير قرار گرفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، هلدينگ استراتوس فعاليت‌هاي مختلف اقتصادي را در بر مي‌گيرد که از جمله آن شرکت بين‌المللي پيمانکاري استراتوس است. اين شرکت اولين صادرکننده خدمات فني - مهندسي جمهوري اسلامي‌ايران است که 21 سال پيش اولين پروژه را در خارج از کشور انجام داد و تا امروز توسعه زيادي پيدا کرده است. اين شرکت داراي رتبه يک طراحي و ساخت در بخش‌هاي راهسازي، راه‌آهن، تونل، پل، ساختمان، سدسازي، پروژه‌هاي آبي و ساير پروژه‌هاي عمراني است و براي اولين بار با رتبه GPC يعني طراحي و ساخت را اخذ نموده است
شرکت‌هاي تحت پوشش هلدينگ استراتوس خدمات متنوعي در حوزه‌هاي مختلف ارايه مي‌کنند که از آن جمله مي‌توان به شرکت بين‌المللي خانه‌سازي ايرانيان اشاره کرد. اين شرکت پيمانکاري عضو گروه استراتوس است که خانه‌سازي در ونزوئلا را در کارنامه دارد و توانسته در شهر جديد اوهدا در کشور ونزوئلا 12 هزار واحد مسکوني به همراه کليه زيرساخت‌ها و واحدهاي خدماتي آن را در اجرا کند.
لازم به ذکر است سيد محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار شرکت بين‌المللي استراتوس بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور نيز مي‌باشد.
عضو هيات رييسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي‌گفت: بانک صادرات ايران به عنوان يکي از بزرگترين بانک‌هاي کشور مي‌تواند با حمايت از پروژه‌هاي مهم ملي نقش مهمي‌در توسعه اقتصادي کشور داشته باشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، سيد محسن علوي نماينده مردم لامرد و مهر در مجلس شوراي اسلامي‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به گشايش اعتباري اسنادي آلومينيوم جنوب در شهرستان لامرد توسط اين بانک افزود: با پذيرش اين واقعيت که اقتصاد کشور، بانک محور است و بانک صادرات يکي از مردمي‌ترين و مهم‌ترين بانک‌هاي کشور است انتظار مي‌رود در راستاي حمايت از پروژه‌هاي بزرگ توليدي و اشتغال آفرين شاهد حضور و مشارکت پررنگ تر اين بانک باشيم. وي اضافه کرد: در شرايط حساس کنوني که به تعبير مقام معظم رهبري بخش عمده اي از تلاش بيگانگان وارد کردن صدمه به اقتصاد ملي است جا دارد تا همه ارکان اقتصادي با همگرايي و هم افزايي براي ساماندهي به اقتصاد کشور در ابعاد مختلف کوشش کنند و در اين زمينه با توجه به پيشينه درخشان بانک صادرات ايران در مقاطع مختلف انتظار از اين بنگاه بزرگ اقتصادي و مالي به نسبت نام و آوازه آن زياد است.
قدرداني معاون اول رئيس جمهور از عملکرد بانک کشاورزي
دکتر اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور، از عملکرد بانک کشاورزي در اعطاي تسهيلات به صنايع کوچک و متوسط قدرداني کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي، در پي گزارش شوراي هماهنگي بانک‌ها درباره عملکرد سيستم بانکي در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي به ويژه تسهيلات پرداختي به صنايع کوچک و متوسط ، دکتر جهانگيري ضمن قدرداني از بانک کشاورزي، عملکرد اين بانک را بسيار خوب ارزيابي کرد.

بانک حکمت ايرانيان برترين بانک در ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي
در چهارمين جشنواره ملي سالانه برترين شرکتهاي ايران (تاپکس ) که با حضور امير سرتيپ دادبين فرمانده پيشين نيروي زميني ارتش ، دکتر عسکرزاده مديرعامل بانک حکمت ايرانيان ، حجت الاسلام حسين زاده مديرکل بنياد قرآني کشور ، مهندس سنجري رئيس انجمن مفاخر صنعتي ايران و ساير مقامات کشوري و لشکري برگزار شد ، بانک حکمت ايرانيان خوش درخشيد . به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک حکمت ايرانيان ، در اين جشنواره که با حضور برترين شرکت‌هاي ايران همراه بود ، در بخش برترين‌هاي صنعت بانکداري کشور ، از مديرعامل بانک حکمت ايرانيان بعنوان برترين بانک در ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي با اهدا تنديس جشنواره تقدير بعمل آمد . بر اساس اين گزارش ، چهارمين جشنواره برترين شرکتهاي ايران در اين دوره با همکاري دومين کنگره سربازان صلح ايران (با محوريت صلح ، امنيت و توسعه پايدار) برگزار شد که در بخشي از اين مراسم از ده کهنه سرباز دوران دفاع مقدس که در عرصه توليد و کارآفريني موفق بوده‌اند تجليل شد.

اهداي نشان «برترين پيشرفت» جشنواره بانک محبوب من به بانک گردشگري
بانک گردشگري نشان «برترين پيشرفت» را از حيث محبوبيت برند از سومين دوره جشنواره بانک محبوب من دريافت کرد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک گردشگري، در مراسم اختتاميه اين جشنواره که در دانشکده مديريت دانشگاه تهران با حضور مديران شبکه بانکي برگزار شد، «محمد ميرجعفري»، دبير جشنواره، در گزارشي گفت: «در سومين دوره جشنواره بانک محبوب من بيش از ۵۰ هزار نفر شرکت کردند و برندهاي بانکي محبوب معرفي شدند». وي با اشاره به استفاده از ظرفيت‌هاي جديد از جمله شبکه‌هاي اجتماعي در برگزاري اين دوره جشنواره خاطرنشان کرد: «بر اساس نتايج اين نظرسنجي کشوري مي‌توان داده‌هاي ارزشمندي در خصوص بافت مخاطبين شبکه بانکي و ارجحيت‌هاي گروه‌هاي مختلف از جمله جنسيت‌ها، افراد داراي تحصيلات مختلف و جامعه شهري و روستايي به دست آورد». اين گزارش حاکي است بانک گردشگري در سومين دوره جشنواره بانک محبوب من توانست رتبه برترين بانک را از نظر ميزان رشد محبوبيت به نسبت دوره قبل به دست آورد و در رتبه بندي محبوب‌ترين بانک‌هاي کشور، در رتبه هفتم در ميان 30 بانک کشور قرار گيرد.

صدور مجوز پرداخت تسهيلات اضافه به ۷۳917 واحد مسکوني ظرف يک هفته
بانک مسکن در اولين هفته اجراي دستورالعمل «پرداخت تسهيلات ۱۰ ميليون توماني مسکن مهر»، موفق شد، به ۲ هزار و ۳۳۱ پيش خريدار واجد شرايط واحدهاي مسکوني مهر، مبلغ جديد تسهيلات (ما به التفاوت تسهيلات ۳۰ ميليوني تا سقف ۴۰ ميليون تومان) را پرداخت کند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مسکن ،ندا کسري کرمانشاهي، رييس اداره کل تسهيلات تبصره اي بانک مسکن درخصوص جزئيات پرداخت تسهيلات مکمل مسکن مهر(تسهيلات ۱۰ ميليون توماني)اعلام کرد: بعد از تصويب طرح افزايش سقف تسهيلات ساخت مسکن مهر تا سقف ۴۰ ميليون تومان در شوراي پول و اعتبار و ابلاغ متن مصوبه به بانک مسکن، بلافاصله فرآيند تدوين دستورالعمل مربوطه توسط ستاد مرکزي بانک مسکن در دستور کار قرار گرفت و متن آن به تمامي‌ شعب سراسر کشور ارايه شد که ماحصل اين اقدامات، در نهايت منجر به اعلام «ليست اوليه» از واحدهاي مسکوني مهر مشمول دريافت تسهيلات ۱۰ ميليون توماني، به اين اداره شده است. رييس اداره کل تسهيلات تبصره اي بانک مسکن، با بيان اينکه طي يک هفته اخير روزانه ۳۳۳ فقره تسهيلات جديد ۱۰ ميليون توماني به پروژه­هاي واجد شرايط پرداخت شده است.

شعب بانک رفاه به پيشواز بهار رفتند
بانک رفاه کارگران با ارائه خدمات بانکي در ساعات عصر در شعب اين بانک به استقبال بهار رفت.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه کارگران؛ به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکي به مشتريان در روزهاي پاياني سالجاري، شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور به صورت باجه‌هاي کشيک از ابتداي اسفندماه تا روز شنبه مورخ 28/12/1395 در تمامي‌روزهاي کاري ( به جز پنجشنبه‌ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند. گفتني است فهرست و ساعات کاري شعب مذکور در پايگاه اينترنتي بانک رفاه به نشاني www.refah-bank.ir قابل مشاهده است.

اعلام شعب شيفت بانک دي در نوروز 96
اسامي‌شعب شيفت بانک دي در تعطيلات نوروز 96 اعلام شد. به گزارش روابط عمومي‌بانک دي، شعب شيفت نوروزي بانک دي در تهران و شهرستان‌ها به منظور خدمت رساني به مشتريان در ايام تعطيل اعلام شدند. بر اين اساس شعب منتخب ذيل در تعطيلات نوروز (چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم فروردين 96) از ساعت 9 صبح الي 12 ظهر به صورت کشيک در خدمت مشتريان خواهند بود. شعب کشيک تهران- شعبه مرکزي: 1- شعب شرق تهران: چهار راه فرمانيه- ميدان مادر – هنگام - ميدان بهارستان – شهرري 2- شعب غرب تهران: ميدان ونک - باغ فردوس - نازي آباد – صادقيه - ميدان انقلاب / شعب کشيک استان‌ها : کليه شعب شهرستان همچنين ساعت کاري شعب در هفته آخر سال به منظور ارائه خدمات بيشتر به مشتريان تا ساعت 18 افزايش يافت.