پيغام رمزآلود سرمربي پرتغالي تيم ملي
من در حال حاضر آزاد نيستم و بدون يک توافق قطعي مشترک با فدراسيون آفريقاي جنوبي نمي‌توانم قراردادم با ايران را لغو کنم. البته شايد در آينده اي نزديک اين کار را بتوانم انجام بدهم؛ اگر آنها همچنان به من اعتقاد و نياز داشته باشند.
پيغام رمزآلود کارلوس کي روش به سايت ewnsport بيش از آنکه نقطه پاياني باشد بر شايعات و گمانه زني‌هاي هفته‌هاي اخير، بر ابهامات ايجاد شده نسبت به آينده نزديک سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران مي‌افزايد.
گمانه زني‌هايي عمدتا برخواسته از منابع رسانه اي آفريقايي مبني بر مذاکرات چند فدراسيون اين قاره با کي روش، که فقط يکي از آنها تا حدودي رسمي‌به آن اعتراف کرد: فدراسيون آفريقاي جنوبي.
از آنجايي که مدت زيادي نيست جام ملت‌هاي آفريقا به پايان رسيده و يک جابه جايي نسبتا گسترده در بين سرمربيان اين قاره در حال وقوع است، رسانه‌هاي غنا، ساحل عاج و الجزاير نيز نسبت به علاقه فدراسيون‌ها يا حتي مذاکرات با اين مربي سخن پراکني کرده و از نزديک تحولات مربوط به انتخاب سرمربي تيم ملي آفريقاي جنوبي را دنبال مي‌کنند. در بين آنها سايت الجزايري "ليبرته" در مطلبي تحت عنوان "کارلوس کي روش تماس با الجزاير را تاييد کرد"، ضمن برشمردن شانس بالاي پيروزي محمد روراوه رئيس فدراسيون الجزاير در انتخابات 12 مارس (5 روز ديگر) مي‌نويسد: "ولي آن چيزي که براي ما اهميت دارد آينده نيمکت خالي کادر فني بعد از حضور مايوس کننده در جام ملت‌هاي آفريقا 2017 و برکناري ژرژ ليکنز (بلژيکي) است."
اين سايت بعد از کلوديو رانيري مربي تازه برکنارشده لسترسيتي و هکتور کوپر مربي موفق تيم ملي مصر، از کارلوس کي روش به عنوان يکي از گزينه‌ها نام برده و مي‌نويسد: "اين پرتغالي که ديگر راغب بازگشت به ايران نيست، در مصاحبه اي با تلويزيون پرتغال تاييد کرد که از فدراسيون‌هاي الجزاير و آفريقاي جنوبي پيشنهاد داشته است."
اين سايت ادعا کرده است: "سرمربي اسبق تيم ملي جوانان پرتغال مدت‌هاست در نقشه‌هاي محمد روراوه قرار دارد و حتي درست بعد از جدايي با کريستيان کورکف (فروردين امسال) "همه چيز نهايي شده بود ولي مسئولين فدراسيون فوتبال ايران تقاضاي يک ميليون دلار غرامت بابت فسخ قرارداد داشتند."
به هر حال در اين وضعيت نمي‌توان از نقش کي روش در به وجود آمدن چنين جو رسانه اي به سادگي گذشت. در حالي که تنها 9 روز به آغاز اردوي آمادگي تيم ملي در آستانه دو بازي مهم برگشت در چارچوب مقدماتي جام جهاني روسيه باقي مانده، کارلوس کي روش همچنان به ايراد جملات مرموز ادامه مي‌دهد. در واقع آنچه از فحواي کلام آخرين پيغام سرمربي تيم اول آسيا مي‌توان استنباط کرد اين است: هر کس حاضر است علاوه بر دستمزد من، غرامت يک ميليون دلاري فدراسيون فوتبال ايران را نيز تقبل کند، من را "آزاد" کرده است.
و نکته مرموز ديگر برمي‌گردد به "آينده نزديکي" که کي روش از آن سخن گفته است. گمانهزني براي فهم دوره زماني اين آينده مي‌تواند از 8 فروردين (بازي با چين) يا آخرين بازي مرحله مقدماتي در شهريور يا چنانکه در قراردادش ذکر شده است پايان جام جهاني روسيه 2018 متغير باشد.

عليرضا رحيمي، رييس جديد فدراسيون هندبال ايران شد
مجمع انتخاباتي هندبال به پايان رسيد و عليرضا رحيمي‌با ٣٤ راي به عنوان رييس جديد فدراسيون هندبال انتخاب شد. مجمع انتخابات رياست فدراسيون هندبال صبح سه‌شنبه به رياست محمدرضا داورزني، معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان در آکادمي‌ملي المپيک برگزار شد.
براي اين انتخابات خسرو نصيري، احمد سعادتمند، حميد آقاعلي‌نژاد، عليرضا پاکدل، مرتضي حسن‌پور،‌هادي خليلي،‌ کاظم دل‌قندي، عليرضا رحيمي، شهرداد مرتجي، ميترا نوري، کيوان صادقي، حميدرضا عباسي مقدم، ولي فرنام، ناصر قاسمي، حميد مدني و محمدناصر نجف‌پور ثبت‌نام کرده بودند که طي روزهاي گذشته خسرو نصيري و احمد سعادتمند انصراف خود را اعلام کردند و در مجمع 12 نفر ديگر انصراف دادند تا سرانجام راي‌گيري با حضور عليرضا رحيمي‌و حسن‌پور برگزار شود. در نهايت و پس از رأي‌گيري که با حضور 41 نفر از اعضاي مجمع همراه بود، عليرضا رحيمي‌با کسب 34 رأي به عنوان رئيس جديد براي چهار سال پيش‌رو انتخاب شدو حسن پور 7 راي کسب کرد.  قبل از آغاز اين راي گيري 3 نامزد به نفع عليرضا رحيمي‌کنار کشيدند و حميد آقاعلي‌نژاد،‌هادي خليلي و عليرضا پاکدل تا پايان در انتخابات حاضر نشدند. رحيمي: بهترين تيم تاريخ هندبال را در اختيار داريم
رئيس فدراسيون هندبال گفت:‌ بهترين تيم ملي تاريخ هندبال را در حال حاضر در اختيار داريم و يک سرمربي خوب خارجي را خواهيم آورد.
 بهترين تيم تاريخ هندبال را در اختيار داريم
به نقل از فارس، عليرضا رحيمي‌پس از انتخابش به رياست فدراسيون هندبال درباره برنامه‌هايش گفت: از حرف‌هاي کليشه‌اي پرهيز دارم؛ شخصيت ورزشي هر فدراسيون تقويم آن است و تمام حرف‌هايمان را بر اساس تقويم ورزشي خواهيم زد. هميشه سعي کرده‌ام حرف‌هاي کليشه‌اي نزنم. وي درباره انتخاب سرمربي تيم ملي گفت: بهترين تيم ملي تاريخ هندبال را در حال حاضر در اختيار داريم؛ البته اختلافاتي هم بوده است که بايد جمع شود؛ حرمت‌ها بايد رعايت شود. يک سرمربي خوب خارجي را خواهيم آورد چراکه بهترين بازيکنان ما در حال حاضر لژيونر هستند که نيازمند يک مربي خوب خارجي هستند.
موسس واتس‌آپ چطور توانست با شغل نظافتچی خداحافظی کند و میلیونر شود و با فروش برنامه‌اش یک‌دهم درآمد ناخالص ملی اوکراین را به جیب بزند؟ موفقیت او را در ادامه بخوانید.