2 ستاره در فهرست خروجي پي‌اس‌جي
2 خريد پر سرو صداي سال گذشته پي اس جي حالا مي‌توانند تيم بعدي خود را انتخاب کنند. پاري ‌سن‌ ژرمن يکي از تيم‌هايي است که در فصل جابه‌جايي تابستاني تغييرات زيادي خواهد داشت. دني آلوس خريد بزرگ پاري سن ژرمن در تابستان بود، اما بدون شک تنها بازيکن نخواهد بود و بايد منتظر خريدهاي ديگر اين تيم باشيم. نشريه اکيپ فرانسه از دو بازيکن بزرگي سخن به ميان آورد که در فهرست فروش پاري سن ژرمن قرار گرفته‌اند و جايي در تيم اوناي امري براي فصل بعد نخواهند داشت. اکيپ نوشت که حاتم بن عرفا و کريخوياک، در اردوي تابستاني پاري ‌سن‌ ژرمن در آمريکا حضور نخواهند داشت و مي‌توانند به دنبال تيم بعدي خود باشند.

مدافع پاريسي‌ها در يک قدمي‌يووه  
سرژ اوريه، مدافع پاري سن ژرمن از فهرست اين تيم براي تور پيش فصل پاريسي‌ها خط خورد تا شايعه پيوستنش به يوونتوس و يا تيم‌هاي ديگر جدي تر از قبل شود.
پيش از اعلام رسمي‌باشگاه، شايعاتي در اين مورد منتشر شده بود که اوريه به يوونتوس نزديک است و قصد جدايي دارد و حالا باشگاه با قرار ندادن نام او در فهرست پيش فصل ، در واقع اين موضوع را تاييد کرده است. پس از جدايي بونوچي از يووه، حالا درهاي باشگاه به روي اوريه بازتر از قبل است. پيش از اين نيز جدايي دني آلوس او را به يوونتوس نزديک کرده بود.


دربي سرخابي در آلمان 31 تير برگزار مي‌شود
با حضور مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در سازمان ليگ تعويق بازي سوپرجام رسمي‌و اعلام خواهد شد. فتاحي مسئول برگزاري مسابقات سازمان ليگ مي‌گويد: باتوجه به اينکه برگزاري دربي خارج از ايران براي دو باشگاه سرخ و آبي درآمدزايي به همراه خواهد داشت تصميم گرفتيم در اين زمينه به آنها کمک کنيم و بعد از جلسه اي که با مديران اين تيم خواهيم داشت تاريخ قطعي سوپرجام را مشخص مي‌کنيم. اين حرف فتاحي به منزله کوتاه‌امدن سازمان ليگ در مقابل دو باشگاه سرخابي است. البته مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال نيز ديروز در حرف‌هاي خود در مراسم بدرقه تيم اميد تلويحا اعلام کرده بود که با دو باشگاه سرخابي کنار خواهد آمد.


ميلان چيني؛ اژدها وارد مي‌شود
ميلان فصل آينده را بايد جدي گرفت؛ خيلي خيلي جدي. انقلابي که چيني‌ها در ميلان ايجاد کرده‌اند، نويد يک فصل داغ و هيجاني در «سري آ» را مي‌دهد. ميلاني که فصل پيش رو خواهيم ديد، متفاوت با تيمي‌است که در 5 سال گذشته هواداران خود را تا مرز نااميدي مطلق پيش برده بود.
 روز جمعه بونوچي در انتقالي عجيب و باورنکردني از يوونتوس به ميلان پيوست. اين انتقال را حتي با انتقال رکوردشکن سال گذشته ايگواين از ناپولي به يووه قياس کرده‌اند؛ يک انتقال حيثيتي براي روسونري. بونوچي يکي از مدافعان ثابت و اصلي تيم ملي ايتاليا و يکي از برترين مدافعان حال حاضر دنيا پس از 7 سال، يوونتوس را با 6 قهرماني سري آ ترک کرد تا بخشي از انقلاب بزرگ ميلان باشد. جالب اينکه او بازوبند کاپيتاني ميلان را نيز بر بازو خواهد بست. روسونري تا به اينجاي کار 8 بازيکن جديد به خدمت گرفته است: موساکيو، کسيه، رودريگز، سيلوا، بوريني، چالهان اوغلو، کونتي و بيليا. به اينها تمديد قرارداد با دوناروما را نيز اضافه کنيد؛ گلري که ابتدا تا مرز ياغي شدن پيش رفت ولي سپس حاضر شد پاي ميز مذاکره براي تمديد قراردادش بنشيند. روز گذشته انبوهي از هواداران ميلان روبروي ساختمان اين باشگاه ( Casa Milan) تجمع کرده بودند تا شاهد حضور بونوچي در کنار فاسونه(نايب رئيس جديد ميلان) باشند. شعارها در حمايت از بونوچي سرداده مي‌شد و بازار عکس و سلفي و امضا هم داغ بود. حالا تيفوسي‌هاي ميلان روياهاي جديدي در سر دارند؛ روياي بازگشت به کورس قهرماني سري آ و بازگشت دوباره به ليگ قهرمانان. ميلان، روزي روزگاري جدي‌ترين رقيب رئال در ليگ قهرمانان بود. اين تيم 7 عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را در کارنامه دارد و تا همين سال 2014 تنها دو قهرماني با رئال فاصله داشت ولي حالا کهکشاني‌ها فاصله را به 5 افزايش داده‌اند. از آخرين قهرماني ميلان در سري آ، 5 سال و در اروپا 10 سال مي‌گذرد. بسياري ميلان حال حاضر را با ميلان 30 سال پيش وقتي که برلوسکوني کار خود را به عنوان رئيس شروع کرد، قياس مي‌کنند. برلوسکوني بلافاصله اقدام به خريد رايکارد، گوليت و فان باستن کرد و خيلي زود توانست ميلان را به قدرت مطلق ايتاليا و اروپا تبديل کند. ميلاني که سال‌هاي 89 و 90 توانست قهرمان اروپا شود و سال 94 نيز اين عنوان را تکرار کرد. انقلاب چيني در ميلان همچنان ادامه دارد و نه حتي جذب بونوچي پاياني بر آن خواهد بود. چيني‌ها به قولي که داده بودند در حال عمل کردن هستند و شور و نشاط را از همين حالا و پيش از شروع فصل به تيفوسي‌ها منتقل کرده‌اند.
ميلان تا به اينجا 212 ميليون يورو براي خريد 8 بازيکن هزينه کرده است. فاسونه و ميرابلي(مدير ورزشي جديد) نقش مهمي‌در پيشبرد اهداف ورزشي باشگاه داشته‌اند. آنها گاتوسو را نيز به ميلان بازگردانده و او را مسئول تيم‌هاي پايه اي کرده‌اند.
تيم مديريتي جديد، در ساختن ميلان يا بهتر بگوييم دوباره سازي ميلان شاهکار کرده است. با ادامه همين شاهکار مي‌توان بار ديگر ميلان را در ميان بزرگان اروپا ديد.
کار فاسونه و ميرابلي هنوز تمام نشده و آنها در روياي جذب غيرممکن‌هايي چون اوباميانگ، موراتا و حتي بلوتي به سر مي‌برند. فاسونه روز گذشته گفت که ترس و هراسي از هزينه کردن ندارند و تنها بازگرداندن ميلان به روزهاي اوج براي شان حائز اهميت است. اين روزها کالچو تحت تاثير ميلان و انقلابش قرار دارد؛ انقلابي که حتي براي فوتبالي‌هاي غير ميلاني هم جذاب به نظر مي‌رسد.

حمله ناگهاني به فدراسيون تکواندو
هادي ساعي مي‌گويد پس از المپيک هر بار حرفي به زبان آوردم گفتند او نظرات مغرضانه مي‌دهد و وقتي سکوت کردم عده اي ديگر گفتند ساعي به دنبال سهم خواهي است و با فدراسيون تکواندو زد و بند کرده است.
به نقل از ورزش سه،‌هادي ساعي که يکي از پرافتخارترين ورزشکاران ايران در ادوار مختلف المپيک محسوب مي‌شود اين روزها، دورادور عملکرد تکواندوي ايران را زير نظر دارد، پس از نتايج تيم ملي در رقابت‌هاي جهاني و سوالات متعددي که به جهت ناکامي‌تکواندوکاران از وي پرسيده مي‌شد در يک نشست مطبوعاتي به صحبت پرداخت. او در اين نشست پس از صحبت‌هاي خود با سوالات خبرنگاران مواجه شد و به پاسخگويي پرداخت.
گفتند ساعي نظرات مغرضانه مي‌دهد
اتفاقاتي در تکواندو رخ داد و من تصميم نداشتم درباره آنها صحبت کنم و به همين دليل سکوت کردم، قبل از اين هم در المپيک اتفاقاتي رخ داد و بعد از المپيک نظرات فني را اعلام کردم که گفتند ايشان نظر مغرضانه مي‌دهد و مي‌خواهند فدراسيون را خراب کند، سه سال است که پايم را در خانه تکواندو نگذاشتم، چون نمي‌خواستم براي اين رشته اتفاق بدي رخ دهد. برخي مواقع نبودن کمک مي‌کند، سعي کردم نباشم تا دوستان با آرامش کار کنند، اما متاسفانه اين اتفاقات رخ نداد.
دوست داشتم بحث دو طرفه کنيم
خيلي دوست داشتم در نشست اعضاي فدراسيون نيز حضور داشته باشند تا جلسه به صورت دو طرفه پيش برود، اما اين اتفاق نيفتاد، با توجه به تماس‌هايي که خبرنگاران مختلف با من مي‌گرفتند ترجيح دادم اين نشست را برگزار کنم تا بتوانم پاسخ همه را يک جا بدهم، دوست ندارم يک طرفه به قاضي بروم، اگر دوستان بودند در اين نشست به نتايج بهتري مي‌رسيديم و مي‌توانستيم نظراتمان را به اشتراک بگذاريم، فدراسيون تکواندو بارها نشست گذاشت، اما منتقدان را دعوت نکرد، قطعا کارشناساني که از فدراسيون انتقاد مي‌کنند غرضي ندارند.
پشت مدال کيميا پناه گرفته‌اند
مربيان تيم ملي ادعا مي‌کنند قرعه مسابقات خوب نبود تمام اينها بهانه است. من بي‌باک را دوست دارم اما شما نگاه کنيد بچه‌هاي ما نفرات نخست رنکينگ در اوزان خود بوده‌اند و تا سکو قرعه سختي نداشتند. اينکه فدراسيون پشت مدال عليزاده پناه گرفته کاملا کار اشتباهي است. کار عليزاده در مسابقات المپيک و جهان بزرگ بود و افتخار بزرگي است و من اين موضوع را تاييد مي‌کنم. من در مسابقات جهاني در صحنه‌اي شاهد بودم که به يکباره عليزاده توانايي خود را از دست داد و پس از بازگشت مشخص شد که موضوع چيست. آقايان روي مدال عليزاده مانور مي‌د هند اما در مجموع که مي‌خواهند از رده‌بندي بگويند، مدعي مي‌شوند که بانوان را کنار بگذاريد و رده‌بندي را اعلام مي‌کنند. تکواندو در مسابقات جهاني جايگاه يازدهم را کسب کرده است.
ديدم صلاح نيست، از تکواندو کنار رفتم
من در تکواندو به هر چيزي که خواستم، رسيدم و اصلا به دنبال جايگاه و پست نيستم. مطمئن باشيد اگر دنبال پست باشم به دليل مسئوليتي که مي‌آورد بايد از خودم هزينه کنم، سه سال مدير فني تيم‌هاي ملي بودم تمام قد در کنار بازيکنان و حتي نوجوانان قرار داشتم. در اين سه سال همه دوستان شاهد بودند که موثر بودم. وقتي اتفاقاتي در تکواندو رخ داد احساس کردم صلاح نيست در تکواندو باشم و به همين دليل کنار رفتم البته فدراسيون هم راغب نبود من در کنار تکواندو باشم چرا که از انتقاد خوششان نمي‌آيد، من هم به دليل اينکه تکواندو را دوست داشتم نمي‌خواستم همکاري کنم و به همين دليل در عرض سه سال گذشته حتي پايم را هم در خانه تکواندو نگذاشتم.
فدرر و چيليچ فيناليست شدند
مارين چيليچ کروات توانست در نيمه نهايي تنيس ويمبلدون سم کري از آمريکا را شکست دهد و به فينال اين رقابت‌ها راه يابد. به نقل از ايسنا، در نخستين بازي نيمه‌نهايي مردان ويمبلدون، عصر روز گذشته مارين چيليچ مقابل سم کري از آمريکا قرار گرفت و او را با نتيجه سه بر يک شکست داد. نتايج چهار ست اين بازي ٦-٧، ٦-٤، ٧-٦، و ٧-٥ بود. کري در يک چهارم نهايي اندي ماري را حذف کرده بود. بدين ترتيب چيليچ روز يکشنبه در فينال ويمبلدون با برنده بازي راجر فدرر و توماس برديچ بازي مي‌کند. فدرر و برديچ نيز براي تعيين ديگر فيناليست مسابقات به مصاف هم رفتند که فدرر پيروز شد.

داستان ويليامز در راه رسيدن به فينال ويمبلدون
تنيسور آمريکايي پس از پشت سر گذاشتن دو مشکل بزرگ توانست به فينال تنيس ويمبلدون برسد. ‌به نقل از ايسنا، سرنا ويليامز پس از شکست خواهرش ونوس ويليامز در فينال تنيس اوپن استراليا ۲۰۱۷ گفت‌: ونوس بدون تو هرگز نمي‌توانستم ۲۳ قهرماني در رقابت‌هاي مهم را به دست آورم. پس از پشت سر گذاشتن يک دوران سخت و بازگشت فوق‌العاده‌ شايسته تحسين هستي. اکنون دوباره سرنا به فينال يک گرند اسلم سال رسيده است. تنسيور آمريکايي در غياب خواهرش توانست به ديدار نهايي صعود کند و ديروز (شنبه) برابر گاربينيه موگوروسا اسپانيايي قرار مي‌گيرد. سرنا درباره اين موفقيت گفت‌: او توانست بيماري‌اش را پشت سر بگذارد و هم چنان در حال‌ مبارزه با بيماري‌اش است. اين پيروزي معناي زيادي مي‌دهد نه تنها براي او، بلکه کساني که از اين بيماري رنج مي‌برند مي‌توانند موفقيت او را ببينند. ونوس ويليامز به آسيب‌ديدگي‌هاي متعدد و خستگي زياد عادت کرده بود. با اين حال بازي به بازي بهتر شد اما در سال ۲۰۱۱ متوجه شد از سندروم شوگرن رنج مي‌برد. به همين خاطر ماه‌ها از ميادين دور ماند. او از اپن آمريکا تا رقابت‌هاي ميامي‌۲۰۱۲ در ميادين حضور نداشت. ويليامز برنامه غذايي و نحوه تمرين کردنش را تغيير داد. با شرايط جديد بدني‌اش خود را وفق داد و اکنون در ۳۷ سالگي در نزديکي فتح ششمين ويمبلدون و هشتيم گرند اسلم خود است.  او با وجود پشت سر گذاشتن اتفاق تلخي در رقابت‌هاي ويمبلدون شرکت کرد. تنيسور آمريکايي نهم ژوئن در يک سانحه رانندگي موجب مرگ يک نفر شد. ونوس پس از اين حادثه گفت‌: از اين اتفاق متاسف و ناراحت هستم و قبلم شکسته است. تنيسور آمريکايي حتي در شروع بازي‌هاي ويمبلدون تحت تاثير اين اتفاق بود. او در نخستين نشست خبري اش با اشاره به اين موضوع گريست و گفت‌: خودم را براي بازي‌هاي زيادي آماده کردم اما گاهي اوقات نمي‌توانيد خودتان را براي همه چيز آماده کنيد. نمي‌دانم فردا چه اتفاقي خواهد افتاد.