سخنگوي قوه قضاييه از عدم تامين وثیقه توسط برادر رییس جمهور خبر داد؛
سخنگوي قوه قضاييه پرونده قتل «آتنا اصلاني» را تشريح کرد.
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي در صد و چهاردهمين نشست خبري در خصوص قتل آتنا اصلاني گفت: اين دختر کوچولو مفقود شد که در بررسي اوليه نتيجه‌اي حاصل نمي‌شود،‌ به افرادي مظنون مي‌شوند، به همين فردي که الان دستگير شده مظنون مي‌شوند و وي مورد تعقيب قرار مي‌گيرد. آنچه وي رسما متهم اعتراف کرده نسبت به مورد دومي‌بوده که هنوز کشف نشده است. سخنگوي دستگاه قضا از ورود يک عامل نفوذي دوتابعيتي آمريکايي و يک کشور ديگر به ايران خبر داد و گفت: اين فرد با نفوذ خاصي وارد ايران شده بود که توسط نيروهاي وزارت اطلاعات شناسايي و دستگير شد و در دادگاه بدوي محکوم به 10 سال حبس شده که اين حکم قابل اعتراض است و اگر حکم قطعي وارد شود من و همکارانم در خصوص اقداماتي که اين فرد مي‌خواسته انجام دهد، بيشتر توضيح مي‌دهيم. وي در خصوص برخي اشتباهات خبري گفت: موضوع در خصوص کشف 15 ميليارد تومان از کارچاق کن‌ها بود که سه صفر به اين عدد اضافه کردند و 15 هزار ميليارد اعلام شد و اين اشتباه است. سخنگوي دستگاه قضا با اشاره به اقدامات فرهنگي در سطح قوه قضاييه و سازمان زندان‌ها گفت: يکي از مهمترين آن‌ها ارتباط زندانيان با قرآن و انس با قرآن است. افرادي بودند که به مجازات اعدام قطعي در خصوص مواد مخدر محکوم شده بودند که با حفظ قرآن و انس آن‌ها با قرآن که در روحيه و رفتارشان آثاري داشته نهايتا تجديد نظري در حکم آن‌ها صورت گرفته به طوري که فقط خود بنده براي 30 نفر از آن‌ها درخواست تخفيف مجازات کردم که با برخي آن‌ها موافقت شده و برخي در مسير پيگيري قرار دارد.
محسني‌اژه‌اي در پاسخ به اينکه يک سال از قراردادهاي نفتي مي‌گذرد و يکسري کارشناسان نفتي شکاياتي را در اين زمينه به قوه قضائيه داشتند، اين شکايات در چه مرحله‌اي است؟ گفت: اطلاعي ندارم. محسني‌اژه‌اي با اشاره به سند 2030 اظهار کرد: افرادي نسبت به اين سند شکايت کردند و پرونده‌اي در اين زمينه تشکيل شده که ديوان عدالت اداري هم سئوالاتي کرده و پاسخ‌ها را خواسته و هنوز به راي نرسيده است.
‌اژه‌اي در پاسخ به اينکه در مناظرات انتخاباتي برخي از کانديداها مسائلي را در مورد رئيس‌جمهور و تخلفات برادر وي - حسين فريدون - مطرح کردند، آيا پرونده‌اي در اين خصوص بوده است، گفت: در اين خصوص چندين نوبت تحقيق شد و از افرادي که مرتبط با موضوع هستند، تحقيق به عمل آمد که برخي بازداشت و برخي بيرون هستند. وي افزود: براي وي قرار صادر شده و چون اين قرار وثيقه است و تامين نشده، وي به زندان معرفي شده که اگر اين قرار وثيقه را تامين کند آزاد مي‌شود. البته قرار صادره، قرار بازداشت موقت نيست. ميزان وثيقه را نديده‌ام، اما مي‌دانم قرار با وثيقه است.
سخنگوي قوه قضاييه در خصوص پرونده حسين فريدون گفت: اين پرونده در خصوص مسائل مالي است، اما معوقات بانکي نيست.
حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي در مورد اظهارات دبير کارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه مبني بر اين که کانال‌هاي زيادي داريم که درخواست زيادي براي فيلترينگ آن‌ها داده‌ايم، آيا قوه قضاييه مي‌تواند درخواست فيلتر يا دستور آن را صادر کند؟ گفت: ما دو مرجع داريم يکي عام که قوه قضاييه و موظف است با هر جرمي‌برخورد کند و تفاوتي ندارد که فضاي مجازي يا غيرمجازي باشد. کسي در فضاي مجازي جرمي‌انجام دهد اين در صلاحيت ذاتي قوه قضاييه است که با آن برخورد کند. يعني توسط ضابطين مورد پيگرد قرار گيرد و با آن برخورد شود. جزو وظايف قوه قضاييه است که با هر مجرمي‌و هر متخلفي در فضاي مجازي يا غيرفضاي مجازي برخورد کند، اما در اينجا قانون يک مرجع ديگري هم به نام کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه تشخيص داده که اين کارگروه وظايفي دارد و همچنين داراي اعضايي هم هست. چند وزير و چند نفر از چند دستگاه و دادستان کل هم در آنجا حضور دارند. اگر از طريق آن کارگروه تصميم گرفته شود بر اساس ضوابط همان کارگروه است و اگر لازم باشد اقدام مي‌کند. طبيعي است هم اکنون و هم پيش‌تر اعضاي دولت در آنجا بيشتر هستند و موضوعي که مطرح مي‌شود مثلا دولت راي نمي‌دهد، البته افرادي که از دولت هستند وزير يا نماينده آن‌ها هستند.
سخنگوي دستگاه قضا ادامه داد: در اين باره يک ساز و کاري پيش بيني شده، قبلا اين سازوکار از طريق فناوري بود. براي مثال مصاديقي فوريت پيدا مي‌کند. جلسه اين کارگروه دو هفته يک بار است. مصداقي فوريت پيدا مي‌کند، دبير به ساير اعضا اين موضوع را اعلام مي‌کند، توضيح مي‌دهد و اگر نياز باشد تذکراتي مي‌دهد که اين مصداق مجرمانه در فلان جا اتفاق افتاده و اعضا حضور فيزيکي ندارند و از طريق سيستم نظر مي‌دهند. اميدواريم مسئولين ذي ربط در دولت و وزير ارتباطات عنايت بيشتري داشته باشند که دارند که ما در اين باره کمتر خسارت ببينيم که همين الان خيلي خسارت مي‌بينيم. بيگانگان مي‌توانند به تمام اطلاعات کشورمان دسترسي داشته باشند. بايد همه تلاش کنيم اين موضوع برطرف شود.
آخرين وضعيت املاک شهرداري
محسني اژه‌اي در خصوص آخرين روند رسيدگي به پرونده‌املاک شهرداري گفت: تعدادي از اين قراردادها فسخ شده و تا 5 ميليارد تومان از اين پول‌ها برگردانده شده است. در عين حال از 185 نفر تحقيقاتي صورت گرفت و پرونده زنده و در حال بررسي است، اما هنوز به دادگاه نرفته است.
وي در خصوص پرونده‌اي تحت عنوان « کاسبان تحريم» که طبق گفته سخنگوي دولت به قوه‌ قضائيه ارسال شده است، گفت: مسلما تحت عنوان کاسبان تحريم پرونده‌اي به قوه‌ قضائيه نمي‌آيد، اما اگر منظورشان پرونده بابک زنجاني است، آن پرونده توسط مدعي العموم اقدام شد و تا مدت‌ها دولت و وزارت نفت شاکي نبودند و فقط درخواست ممنوع الخروجي کردند.
محسني‌اژه‌اي در پاسخ به سئوالي تاکيد کرد: پرونده فروش نفت توسط ناجا نيز در حوزه پرونده بابک زنجاني نيست.
پرونده توهين به رييس جمهور
چسخنگوي دستگاه قضا درباره آخرين بررسي‌ها از پرونده توهين به رئيس‌جمهور در راهپيمايي روز قدس اظهار کرد: در اين رابطه پرونده‌اي تشکيل شده است. چون اقدامي‌بوده که در خيابان انجام شده نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي‌توانستند افرادي را شناسايي و معرفي کنند کما اينکه دادستان تهران نيز اقداماتي داشته و پرونده تشکيل شده، اما هنوز به دادگاه نرفته است.وي افزود: نام بعضي افراد اسما مطرح است، اما نشانه‌اي از منزل و ... آنها هنوز در دست نيست که احضار شوند، اما تصوير آنها در حال شعار دادن موجود است و شناسايي شده‌اند و در حال حاضر در دست شناسايي مکان آنها هستيم.
ثبت خودرو در دفتر اسناد رسمي
محسني‌اژه‌اي درباره وضعيت نقل و انتقال خودرو از نظر حقوقي گفت: در متن بخشنامه رياست قوه‌ قضاييه ضمن توضيح قانون آمده که محاکم اسنادي را به عنوان اسناد رسمي‌درباره خودرو قبول مي‌کنند که در دفاتر اسناد، ثبت شده باشند و اگر توسط اين دفاتر ثبت نشود در محاکم، سند رسمي‌محسوب نمي‌شود، البته گفته نشده ملزم به ثبت هستند اما اگر در اين دفاتر ثبت نشود مالکيت آنها در دادگاه‌ها به عنوان سند رسمي‌اثبات نمي‌شود.
سخنگوي دستگاه قضا همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر آخرين روند رسيدگي به پرونده فردي که در بوشهر از مردم اخاذي کرده، بيان کرد: طبق آخرين اعلام دادستان اين پرونده بسيار سنگين تا حدود هزار صفحه است که در شرف صدور کيفر خواست قرار دارد.
دادگاه «ياشار سلطاني» ۸ مرداد
سخنگوي دستگاه قضا گفت که دادگاه رسيدگي به پرونده ياشار سلطاني، 8 مرداد ماه برگزار مي‌شود. محسني اژه‌اي در خصوص مرگ فرد ضارب متروي شهر ري گفت: مامور نيروي انتظامي‌اگر ضوابط تيراندازي را رعايت کرده باشد نسبت به مرگ اين فرد مقصر نيست و من نمي‌دانم که اين ضوابط رعايت شده يا خير؛ اما اگر بر اثر خونريزي تا بيمارستان فوت شده بايد بررسي کرد که آيا تاخير در رساندن او به بيمارستان باعث مرگ شده است، بنابراين در اين شرايط تقصير تيرانداز نيست. سخنگوي دستگاه قضا در مورد دستگيري فردي در دفتر يکي از مسئولان اظهار کرد: فردي دستگير شده، اما اينکه چه ارتباطي با مدير خود دارد و اينکه ارتباط کاري است يا خير مشخص نيست و اتهام ايشان هنوز ثابت نشده و پرونده در حال رسيدگي است. محسني‌اژه‌اي در پاسخ به سئوالي درباره دريافت رشوه براي قرارداد توتال و همچنين پرونده کرسنت اظهار کرد: درباره گرفتن رشوه حکم صادر شد و آن فرد در زندان است. درباره کرسنت نيز حکمي‌صادر و قطعي شد اما بعد از آن مجددا درخواستي کردند که در حال رسيدگي است و هنوز نهايي نشده است.
نامه احمدي‌نژاد قابل تعقيب است
معاون اول قوه قضاييه در خصوص بازداشت يکي از مسئولين دولت سابق و بيانيه اي که از سوي رئيس‌جمهور دولت پيشين صادر شد گفت:‌ احمدي‌نژاد يک نامه سرگشاده به ملت نوشت که فرازهاي مختلفي داشت که بخش عمده آن که اظهارنظر شده خلاف واقع است. ايشان مثل هميشه از يک فرد متهم مطالبي شنيده و به استناد آن‌ها قضاوت مي‌کند. بخشي از اينها قابل تعقيب قضايي است. نکته سوم مطالبي است که ايشان خارج از موضوع پرونده مطرح کرده‌اند که به اين‌ها هم در جاي خود پرداخته مي‌شود. وي ادامه داد: احمدي‌نژاد در يکي از فرازهاي نامه گفته اتهام ايشان اين بوده که مصوبه دولت را درباره ارائه 300 ميليون پاداش به برخي افراد دولت، اجرايي کرده؛ اصلا اين جزء اتهامات اين فرد نبوده است، ايشان دو يا سه اتهام دارند. تصرف غيرمجاز،‌ اختلاس، تباني در معاملات دولتي که بايد رسيدگي شوند و بايد ديد اثبات مي‌شود يا خير. وي بيان کرد: زماني که تحقيقات آغاز مي‌شود دلايل در توجه اتهام احراز مي‌شود. اگر دليلي بود متهم تحت تعقيب قرار مي‌گيرد. در روزهاي اول هم که تحقيق انجام مي‌شد مورد ديگري مطرح شد که دو ميليون يورو در اختيار متهم بوده که اين را بايد به جاي ديگري مي‌داده ولي اين در هيچ جايي ثبت و ضبط نشده که اين موضوع هم بايد پيگيري شود. محسني‌اژه‌اي افزود: گفته مي‌شود چرا حکم جلب صادر شده است؟ در اين باره بازپرس گفته ما مي‌خواستيم اين پرونده تکميل شود و نياز به احضار ايشان بود. در تاريخ 24 اسفند ماه سال 95 ايشان را احضار کرديم، مامور ابلاغ به آن آدرس رفته و گفته من به آنجا رفتم و اين فرد در آن آدرس شناسايي نشده و اين سئوال مطرح است که آيا آن فرد در آن آدرس شناسايي نشده و يا آن آدرس شناسايي نشده که دستور داده شد اين موضوع پيگيري شود. معاون اول قوه قضاييه اضافه کرد: ايشان در زمان تحقيقات دو وکيل داشتند و زماني که مي‌خواست آزاد شود کفيل وي هم شدند که البته در اين باره به ايشان ارفاق شده؛ چرا که دو وکيل وي کفيل وي هم شده‌اند. يکي از وکلا که کفيل بوده در دادسرا هم حضور داشته به او مي‌گويند ما ايشان را مي‌خواهيم و ظرف يک ماه اين موضوع را به وي ابلاغ کنيد و در جواب آن وکيل مي‌گويد شما احضاريه رسمي‌براي من بفرستيد. بازپرس هم مي‌گويد شما کفيل هستيد و من به شما ابلاغ مي‌کنم. وي هم حاضر به‌امضاي صورت جلسه نمي‌شود. وکيل هم از اين موضوع انتقاد کرده که بازپرس مي‌خواسته من صورت جلسه را امضا کنم تا به من ابلاغ شود و من امضاء نمي‌کنم. در مورد ديگري هم کفيل ايشان را مي‌خواهند و در آن جا حاضر مي‌شود و مي‌گويد شما ايشان را مي‌خواهيد؟ و مي‌گويند بله؛. در آخر ايشان حاضر نمي‌شوند و جلب وي صادر مي‌شود. محسني اژه‌اي گفت: ايشان گفته‌اند اجازه داده نشده که از بيرون غذا تهيه کنند يا نور کافي در آن جايي که هست، وجود ندارد. البته اين خلاف قانون نيست که زندان اين اجازه را ندهد، ولي در زماني که ايشان در اختيار وزارت اطلاعات بود بارها و بارها از بيرون غذا سفارش مي‌دادند. با هزينه دستگاه نه با هزينه خودش و گفته مي‌شود هنوز هم پول اين غذاها را نداده‌اند. ايشان مکررا با خانواده اش در ارتباط بوده و در سوئيتي سکنا داشته که يخچال و تلويزيون و ديگر لوازم لازم را در اختيار داشته است. از نور کافي هم بهره داشته، اگر هتل هم نباشد از خانه برخي از من و شماها بهتر بوده است. در اين ميان بازپرس مي‌نويسد که به قسمت عمومي‌منتقل شود و ايشان هم مي‌گويد من هم در اين سوئيت راحت‌ترم، اگر اجازه دهيد در اينجا بمانم. وي در پاسخ به اينکه يکي از نماينده‌هاي مجلس چند وقت پيش صحبتي را مطرح کرده که در پرونده فروش نفت توسط نيروي انتظامي، فرمانده ارشد آن بازداشت شده و مستقيما نام برده شده، اگر يادتان باشد چند سال پيش من موضوع اين موضوع را مطرح کردم که شما تکذيب کرديد. قبل از آن هم موضوع رحيمي‌را گفتم و شما آن را تکذيب کرديد و ديديد که بازداشت شد گفت: آن زمان نمي‌گفتم رحيمي‌بازداشت است؛ زيرا بازداشت نشده بود. تکذيب من نسبت به نوع سئوال است که مي‌گويم بازداشت نيست. وي در پاسخ به اينکه آيا احمدي مقدم پرونده دارد گفت:‌ بله، پرونده دارد. محسني‌اژه‌اي در پاسخ به اينکه سرانجام پرونده شرکت ليزينگ نگين خودروي آفتاب چه شد، گفت:‌ تا آنجا که اطلاع دارم حکم اين پرونده صادر شده که افرادي هم بازداشت شده بودند، اما مشکل برخي از اين پرونده‌ها اين است که مقدار بدهي را که به مردم دارند نمي‌توانند تامين کنند و املاک‌شان تکافوي بهره‌ها را نمي‌دهد. اشتباه نکنم محکوم هم شدند و در زندان هستند، اما همه طلب طلبکارها پرداخت نشده است. محسني اژه‌اي در پاسخ به اينکه قوه قضاييه براي صيانت از نظام در برابر کانال‌هاي ضد انقلاب تلگرامي‌چه برنامه‌اي دارد؟ گفت: قوه قضاييه تا آنجا که ممکن است چه از طريق پيشگيري و چه در مجموعه خود نهايت تلاش را دارد. قوه قضاييه در اين سال اخير صيانت خود را نسبت به اين موضوع تشديد کرده، البته به اين معنا نيست که در صيانت مطلقا کسي مورد آسيب قرار نگيرد، اما نهايت تلاش را انجام مي‌دهد که ان‌شاء‌الله کمتر آسيبي از اين ناحيه گريبانگير کشور، ملت و نيروهاي قوه قضاييه شود.

مديرعامل بيمه سرمد: رشد 150 درصدي پورتفوي شعبه رضوي
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بيمه سرمد، دکتر اسماعيل دلفراز، مديرعامل اين شرکت، در جريان بازديد از شعبه رضوي (مشهد) بيمه سرمد، با همکاران اين شعبه به گفت و گو نشست.
در ابتداي اين جلسه، محمدرضا رسولي، رئيس شعبه رضوي بيمه سرمد، ضمن ارائه خلاصه‌اي از عملکرد شعبه،از گسترش فعاليت‌هاي اين شعبه در سال 1396 سخن گفت. وي با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در شعبه رضوي، در خصوص تحقق اهداف تعيين شده از سوي ستاد مرکزي ابراز اميدواري کرد.
در اين نشست دکتر دلفراز، با تشريح اهداف و برنامه‌هاي اين شرکت، از دستاوردهاي شعبه رضوي در سال جاري گفت و با اشاره به رشد حق بيمه توليدي شرکت در سه ماهه نخست سال جاري افزود:« با تلاش‌هاي صورت گرفته، شعبه رضوي به عنوان يکي از شعب پيشرو بيمه سرمد، توانست در سه ماهه نخست سال جاري نسبت به دوره زماني مشابه در سال قبل، 150 درصد رشد را در حق بيمه توليدي محقق کند.»
مديرعامل بيمه سرمد در ادامه بر لزوم تداوم برنامه‌ريزي‌هاي توسعه محور و تلاش‌هاي مستمر پرسنل در اجراي طرح نسيم و فرهنگ‌سازي در عرصه بيمه‌هاي عمر مانده‌بدهکار تاکيد کرد. وي همکاري مديران، روسا و کارکنان بانک صادرات و همچنين شعب اين بانک در فروش و فرهنگ‌سازي در زمينه اين بيمه‌نامه‌ها را در رشد پورتفوي شرکت در ماه‌هاي گذشته بسيار موثر دانست و از افزايش انواع بيمه‌نامه‌هاي طرح نسيم در ماه‌هاي آينده خبر داد.  در پايان اين نشست، دکتر دلفراز در گفت و گويي صميمانه با پرسنل شعبه رضوي، مشکلات و دغدغه‌هاي آنها را جويا شد و در خصوص رفع چالش‌هاي پيش روي شعبه، با آنها گفت و گو کرد.
 
عقد قرارداد بيمه تعاون شعبه اصفهان با تامين اجتماعي استان
شعبه اصفهان شرکت بيمه تعاون موفق به عقد قرارداد بيمه درمان تکميلي با سازمان تامين اجتماعي اداره کل استان اصفهان شد. به همت شعبه اصفهان و بر اساس پيگيريهاي نمايندگي ۳۰۰۹ و تلاش مديريت بيمه‌هاي اشخاص کليه خدمات بيمه درمان تکميلي اداره کل تامين اجتماعي استان اصفهان تحت پوشش خدمات شرکت بيمه تعاون قرار گرفت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه تعاون،اين قرارداد با ارزشي بالغ بر سي مليارد ريال و براي مدت يکسال منعقد گرديد. زماني رييس شعبه اصفهان‌ طي اظهار نظري پيرامون اين قرارداد،اعلام کرد،برنامه ريزيهاي لازم و عملياتي براي ارائه يک خدمت بهينه و متفاوت در سراسر استان اصفهان براي کارکنان مجموعه مذکور بعمل آمده و در عين‌حال هماهنگيهاي اوليه جهت يک تعامل سازنده في مابين دو سازمان آغاز شده است. وي افزود در همين راستا با شعب شرکت کمک رسان ايران نيز به منظور افزايش ضريب رضايتمندي کارکنان سازمان تامين اجتماعي استان مذاکرات مثمر ثمري بعمل آمده است.

برگزاري مجمع عمومي‌عادي ساليانه بيمه‌آسيا
مجمع عمومي‌عادي ساليانه بيمه آسيا روز دوشنبه مورخ 1396/4/26 ساعت 9 در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره يک بيمه‌آسيا برگزار مي‌شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آسيا، استماع گزارش هيات مديره شرکت در مورد عملکرد سال مالي منتهي به 1395/12/30،استماع گزارش حسابرس و بازرس قانوني شرکت در مورد عملکرد سال مالي منتهي به 1395/12/30،بررسي و تصويب صورت‌هاي سال مالي منتهي به 1395/12/30،اتخاذ تصميم در خصوص تقسيم سود سال مالي 1395،انتخاب حسابرس و بازرس قانوني شرکت و تعيين حق‌الزحمه،تعيين حق حضور و پاداش اعضاي هيات مديره،انتخاب روزنامه کثيرالانتشاروساير موارد قابل طرح که در صلاحيت مجمع عمومي‌عادي باشد دستور جلسه مجمع عمومي‌عادي ساليانه بيمه آسيا مي‌باشد. بنابر اين گزارش، سهامداران يا نمايندگان قانوني آنان مي‌توانند براي دريافت کارت ورود به جلسه مجمع با در دست داشتن مدارک مالکيت سهام و ارايه کارت ملي، وکالتنامه رسمي‌براي اشخاص حقيقي و معرفي‌نامه معتبر براي نمايندگان اشخاص حقوقي در تاريخ 1396/4/26 از ساعت 8 تا 9 به محل برگزاري مجمع واقع در خيابان سپهبد قرني، تقاطع خيابان آيت‌اله طالقاني، ضلع شما ل غربي تقاطع، شماره 94 مراجعه کنند.

راه‌اندازي مرکز پيام اعلام خسارت سيار اتومبيل
مرکز پيام اعلام خسارت سيار اتومبيل با هدف تکريم بيمه‌گذاران و ساماندهي خسارت‌هاي بخش اتومبيل شرکت بيمه‌کوثر راه‌اندازي شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌و اعلام مدير روابط‌عمومي‌و تبليغات شرکت بيمه‌کوثر؛ اين مرکز به‌منظور تسريع در پرداخت خسارت، افزايش رضايت زيان‌ديدگان و در راستاي سيا‌ست‌هاي ابلاغي مديرعامل و اجراي اصل تکريم ارباب‌رجوع طراحي و راه‌اندازي شد تا بيمه‌شدگان با آسودگي و اطمينان‌خاطر بيشتري از خدمات شرکت استفاده کنند. احمدرضا عصاري از بهره‌برداري اين سامانه در خرداد‌ماه خبرداد و گفت: در اين مدت 62درصد از خسارت‌هاي اعلام شده در مرکز پيام ثبت و توسط کارشناسان خسارت سيار ارزيابي صورت گرفته است. وي برقراري ارتباط دوسويه با بيمه‌شدگان و زيان‌ديدگان را عامل افزايش اعتماد ذي‌نفعان به شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: براساس آمار دريافتي بيشترين تماس بيمه‌شدگان در زمينه اتومبيل است.

مجمع عمومي‌بيمه دانا، 27 تير برگزار مي‌شود
مجمع عمومي‌عادي ساليانه بيمه دانا ۲۷ تيرماه در محل هتل فردوسي تهران برگزار مي‌شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه دانا، هيات مديره اين شرکت کليه سهامداران و يا وکيل يا قائم مقام قانوني صاحب سهم و همچنين وکيل يا نماينده يا نمايندگان اشخاص حقوقي را به مجمع عمومي‌عادي ساليانه خود دعوت کرده است. گفتني است؛ مجمع عمومي‌دوره مالي منتهي به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ بيمه دانا با دستور جلسه: استماع گزارش هيات مديره و بازرس قانوني، تصويب صورت‌هاي مالي سال گذشته، انتخاب حسابرس و بازرس قانوني، انتخاب روزنامه کثيرالانتشار، تعيين حق الزحمه اعضاء غيرموظف هيات مديره، تعيين پاداش هيات مديره و…برگزارميشود. طبق آگهي روزنامه رسمي‌اين شرکت، کارت ورود به جلسه از ساعت ۰۸:۳۰ صبح در تاريخ و مکان برگزاري مجمع توزيع خواهد شد.

غرفه بيمه نوين
در نمايشگاه کودک، نوجوان و سرگرمي‌قزوين برپا شد

با هدف آشنايي کودکان و خانواده‌ها با بيمه شرکت بيمه نوين در نهمين نمايشگاه کودک، نوجوان و سرگرمي‌در قزوين حضور يافت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه نوين، هم زمان با برگزاري نهمين نمايشگاه کودک، نوجوان و سرگرمي‌در شهر قزوين، غرفه اين شرکت در راستاي سياست‌هاي آگاهي بخشي و تقويت فرهنگ بيمه در نسل کودک و نوجوان برپا شده است. مسابقه نقاشي براي کودکان با موضوع آينده با هدف تلاش براي تصويرسازي و شناخت نسل جوان از مفهوم بيمه و نقش آن در آينده کودکان در غرفه اين شرکت برگزار و جوايز برگزيدگان در پايان نمايشگاه اهدا مي‌شود. نهمين نمايشگاه کودک، نوجوان و سرگرمي‌در قزوين از تاريخ ۲۰ الي ۲۴ تير ماه ۱۳۹۶ در محل دائمي‌نمايشگاه‌هاي بين المللي استان قزوين برگزار مي‌شود.