کد خبر: ۱۰۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
گروه استان ها – خراسان رضوی- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "داورزن" از کشف 17 هزار و 253 قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن کاملی" اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی کاهک هنگام کنترل خودروهای عبوری محور "داورزن-مشهد" به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "داورزن" افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 17 هزار و 253 قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی شامل کاور کفش، ماسک سه لایه کش دار، دستکش لاستیکی، ژل ضدعفونی کننده، تور محافظ زخم، نوار تست، شیلد محافظ صورت، لباس سرهمی، سرسوزن آنژوکت، ماسک خارجی و گان لمینت جراحی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مرکز بهداشت و درمان یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسن کاملی گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به احتکار لوازم و تجهیزات بهداشتی را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار