کد خبر: ۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱
به تازگی برنامه تلفن همراهی در آمریکا به نام High There! عرضه شده که به مصرف کنندگان ماده مخدر ماری جوانا امکان می‌دهد با دیگر معتادان به این ماده آشنا شوند.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از فارس، در واقع این برنامه یک ابزار آشنایی و دوستی خاص برای افراد مجرد آمریکایی است که دوست دارند برای خود یک شریک زندگی معتاد پیدا کنند!
این برنامه که در شهر دنور طراحی شده به کاربران امکان می دهد یک نمایه یا پروفایل برای خود طراحی کنند و با جستجو در میان عکس های دیگر کاربران دوست مناسب معتادی برای خود بیابند!
 
نسخه آزمایشی این برنامه اولین بار در دسامبر سال گذشته عرضه شد و از اوایل سال 2015 در فروشگاه همراه گوگل پلی در دسترس قرار گرفت.
 
تاد میچم مدیر عامل شرکت فست کمپانی که این برنامه را طراحی کرده معتقد است معتادان مجرد از این طریق به راحتی می توانند شریک زندگی مناسبی پیدا کنند، بدون آنکه نگران تاثیر منفی اطلاع افراد دیگر از معتاد بودن خود باشند. وی مدعی است این برنامه برای افرادی که از ماری جوانا برای مصارف پزشکی استفاده می کنند نیز مناسب است.
 
مصرف ماده مخدر ماری جوانا در برخی ایالات آمریکا قانونی است و شرکت سازنده امیدوار است با قانونی شدن آن در دیگر ایالات آمریکا بر تعداد کاربران برنامه یاد شده افزوده شود.
 
برای جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی این برنامه تنها در ایالاتی عرضه شده که مصرف ماری جوانا در آنها قانونی است.
 

برچسب ها: اپلیکیشن ، معتاد ، دنور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار