کد خبر: ۱۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
شرکت بیمه البرز موفق به دریافت سه گواهینامه " ISO 9001: 2015 "، " ISO 10002: 2018" و "ISO 10004: 2018" شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، این شرکت در سال 1398 توانست دو گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را که به ترتیب مربوط به استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت و ارزیابی رضایت مشتریان است، دریافت کند.
همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو 9001 خود را که سالهاست دریافت کرده است را مجددا تمدید کند.
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظام‌‌مند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانست گواهینامه‌های ایزو 10004 و ایزو 10002 را دریافت کند که این امر در نهایت به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد.
بر همین اساس موفق ترین سازمان‌های دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگی‌هایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بین المللی ایزو قرار می‌دهند و سازمان‌هایی که موفق به اخذ این گواهینامه‌های بین‌المللی می‌شوند، سازمان‌های مشتری مداری هستند که با بررسی و رسیدگی شکایت مشتری را به رضایت مشتری تبدیل می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین