کد خبر: ۱۰۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری لیگ نوروزی ورزش الکترونیک به مناسبت نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره برنامه‌های این سازمان با توجه به شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: این سازمان در ذیل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اقداماتی را در دستور کار قرار داده است که برگزاری لیگ نوروزی ورزش الکترونیکی از جمله موضوعات مدنظر قرار دارد.

وی افزود: همچنین لیگ مسابقات آنلاین و بازی‌های یارانه‌ای را خواهیم داشت و برنامه ورزش در خانه از شبکه‌های تلویزیونی در قالب 24 قسمت پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: طی یک سال حدود 16 میلیون بار مراجعه‌کننده به مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران داریم که می‌توان گفت حدود 2 تا 3 میلیون نفر از این مجموعه‌ها استفاده می‌کنند.

محسنی گفت: 200 مجموعه ورزشی در شهرداری داریم که بخشی از آنها برون‌سپاری شده و بخشی هنوز در دست شهرداری قرار دارد. همچنین تعداد زیادی مجموعه ورزشی در اختیار مناطق شهرداری قرار داشته که تلاش شده اقدامات مؤثری جهت پیشگیری از کرونا نیز از این طریق داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بیماری کرونا انشاءالله برنامه ورزش از نو را در مراکز ورزشی تهران اجرایی خواهیم کرد.

در ادامه این نشست، همچنین مهدی شیرزاد مدیر ستاد محلات شهر تهران درباره برنامه‌های انجام شده در محلات پایتخت گفت: علاوه بر استفاده از ظرفیت سرای محلات شورایاری‌ها نیز به این موضوع ورود یافته و علاوه بر همکاری در موضوع ضدعفونی‌ کردن میادین، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ارتباط‌های خوبی با سازمان‌های مرد‌م‌نهاد انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا روز آینده سامانه کار داوطلبین افتتاح خواهد شد و شهروندان می‌توانند با استفاده از این سامانه اقدامات و کمک‌های داوطلبانه را با انسجام و هماهنگی بهتری انجام دهند.

شیرزاد در پایان گفت: همچنین شورایاری‌ها در شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب به دلیل کرونا اقدامات مناسبی انجام داده و برنامه‌ریزی‌های محلی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار