کد خبر: ۱۰۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
رئیس سازمان تعزیرات و مدیرشبکه ایران کالا
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیر شبکه ایران کالا با وزیر دادگستری گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و هیئت همراه به اتفاق مدیر شبکه ایران کالا با وزیر دادگستری گفتگو کرد.
در این نشست جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، محمد بارانی معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی و اردشیر زابلی زاده مدیرشبکه ایران کالا حضور داشتند.
مدیر شبکه ایران کالا در این نشست به ارتباط بسیار خوب رسانه ملی با سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: شبکه ایران کالا هم در این راستا تلاش کرد در اقدامی ویژه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی را به صورت زنده پخش کند.
اردشیر زابلی زاده افزود: پخش زنده، باورپذیری مسئولان را بیشتر می‌کند و مردم در این برنامه‌ها به خوبی می‌دیدند که چگونه تعزیرات با قاطعیت برخورد می‌کند.
وی گفت: برخورد‌های سازمان تعزیرات با متخلفان توقع مردم را افزایش داده و به نوعی در مردم ایجاد امید کرده است و قطعا باید این برخورد‌ها قاطعیت بیشتری ایجاد کند.
مدیر شبکه ایران کالا در این نشست از وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات خواست به گونه‌ای مدیریت شود تا تعامل ادارات کل استانی تعزیرات هم با این شبکه تلویزیونی بیشتر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار