کد خبر: ۱۰۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری و رکود شدید بازار سازمان میوه و تره‌بار، به غرف طرف قرارداد سخت نگرفته و یا مهلت قرارداد آنها را اضافه کرده و یا فرصت پرداخت چندماهه به آنها می‌دهد.

علیرضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برخی اعتراضات مردمی به قیمت میوه، اظهار کرد: سازمان میوه و تره‌بار تعیین کننده قیمت در بازار نیست و این سازمان نقشی در این زمینه نداشته و عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اضافه کرد: امیدواریم در این شرایط مردم خودشان با یکدیگر همراه باشند و مراعات هم را داشته باشند تا مشکلی در روند خدمات رسانی به این امر نباشند.

مظفری با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه میوه و تره‌بار استان ناظر و تعیین کننده قیمت در بازار هستند، افزود: اگر مشکلی در زمینه قیمت وجود دارد، مردم باید با این نهادها در میان گذاشته و پیگیر برخورد با متخلفان باشند.

وی با اشاره به شرایط شیوع بیماری و مشکلاتی که در حوزه اقتصادی برای مردم ایجاد شده است، افزود: امیدواریم در این شرایط مردم به هم رحم کرده و به دنبال سود کمتری باشند.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: سازمان هم با غرفه‌هایی که در این شرایط زیرمجموعه ما و با رکود بازار فعالیت می‌کنند و نتوانسته‌اند پرداخت اجاره داشته باشند همراهی داشته و یا به قرارداد آنها اضافه می‌کند و یا دو سه ماه به آنها فرصت می‌دهیم.

مظفری گفت: ما ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر داریم که حاضرند به شرط عدم تجمع با تخفیف ویژه توزیع میوه و تره‌بار داشته باشند.

انتهای پیام/78027

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار