کد خبر: ۱۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان خبر داد؛
جلسه هماهنگی و معرفی پزشکان، پرستاران، بهیاران، امدادگران و پیشکسوتان رزمنده دفاع مقدس لرستان با هلال احمر استان لرستان در رابطه با مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محمد رضا معتمدی» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان در دیدار با معاون هلال احمر استان لرستان اظهار داشت: با توجه به  ماموریتی که فرماندهی کل قوا به نیروهای مسلح طی هفته اخیر ابلاغ کردند ما در خدمت مردم هستیم.

مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ما بیشتر پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس را مد نظر داریم اقداماتی که اخیرا انجام دادیم طی تماس های تلفنی و یا حضوری با بازنشستگان ۸سال دفاع مقدس که پزشک یا پرستار و بهیار و امداد گر بودند اسامی را تهیه و در اختیار نیروهای مسلح استان قرار دادیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه بالای ۹۰درصد پیشکسوتان ۸سال دفاع مقدس آماده بودند که خدمت کنند و اسامی انها را به فرماندهی کل قوا منعکس کردیم و در حال حاضر هم دیروز جلسه ای با آموزش و پرورش و جهاد داشتیم.

معتمدی گفت: رزمندگانی که ۸سال دفاع مقدس که این تخصص را داشتند اسامی را تهیه، که انشاالله بتوانیم در سطح لرستان هر چی سریعتر این ویروس را به امید خدا شکست دهیم.

وی در پایان افزود: از طرف خودم و مدیر کل حفظ آثار از همه ی عزیزان هلال احمر که واقعا و با توجه به اینکه صدا و سیما را رصد میکنیم پای کار هستند و امیدواریم به در گاه خداوند که هر چه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار