کد خبر: ۱۰۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مددجویان کمیته امداد می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات این نهاد از طریق روش‌های غیر حضوری اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حذف ترددهای غیر ضرور، مددجویان و متقاضیان جهت بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد امام(ره) می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری اقدام به ثبت و پیگیری درخواست خود کنند.

در سامانه اینترنتی درخواست دهی مددجویان امداد (سامانه ایست) امکان درخواست خدماتی که مددجویان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند به صورت اینترنتی فراهم شده و پس از ثبت درخواست توسط مددجویان محترم، درخواست مورد نظر بلافاصله در کارتابل مددکار خانواده قرار گرفته و مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ لذا باتوجه به شیوع بیماری کرونا ضروری است مددجویان محترم کمیته امداد به جای مراجعه حضوری به ادارات، درخواست‌های خود را در این سامانه ثبت کنند.

ثبت درخواست: با وارد کردن آدرس e.emdad.ir صفحه مربوط به سامانه نمایش داده می‌شود که باید در پایین صفحه دکمه ثبت درخواست زده شود و در صفحه ورود کد ملی، شماره شناسنامه مددجو و همچنین کد امنیتی نمایش یافته درج شود تا سامانه وارد صفحه درخواست دهی شود. درخواست‌هایی که در صفحه رؤیت می‌شوند و امکان قرار گرفتن روی آن‌ها وجود دارد، قابل انتصاب خواهد بود.

پیگیری درخواست در پایین صفحه سامانه مورد نظر با زدن دکمه پیگیری درخواست سامانه وارد صفحه پیگیری درخواست می‌شود و با زدن کد رهگیری، امکان پیگیری میسر می‌شود.

نکته: این سامانه برای استفاده افرادی است که در حال حاضر مددجوی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار