کد خبر: ۱۰۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
ان‌شاءالله درسال پیش رو علاوه برمسئولین دولت، ملت هم با تلاش به شیوه آتش به اختیار در زمینه فرهنگ و علی‌الخصوص اقتصاد با تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی کشورمان را به سمت آبادانی و پیشرفت‌های بی نهایت ببرند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سارا حیدری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزاهرا(س) طی یادداشتی نوشت: سال ۹۸ سالی مهم و شروعی برای دهه پنجم انقلاب اسلامی بود. رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل نود و هشتمین سال از قرن ۱۳ هجری با درایت خاص در ادامه روند نام گذاری کردند به جا در سالهای قبل، این سال را به نام "سال رونق تولید" نام گذاری کردند، در حقیقت با این نام گذاری مفهوم جدیدی از تلاش را در قالب اقتصاد مقاومتی و حمایت تولید از کالای ایرانی برای مردم مطرح کردند.

رهبر معظم مشکل اساسی را مشکل اقتصادی، معیشتی مردم و کاهش ارزش پولی دانستند.

اهمیت و تاثیرگزاری تولید در این است که تولید، محور همه فعالیت‌ها بوده با تکیه بر تلاش مردم و مسئولین می‌توان مشکلات معیشتی، اشتغال و بی‌نیاز شدن از بیگانگان را تامین کرد.

قطعا اقداماتی مهمی در قالب اصلاح قوانین و بهبود فضای کسب و کار برای رونق تولید وجود داشته که باید مد نظر قرار گرفت در طول سال ۹۸ تحریم‌ها و تهدیدهای سخت و مختلفی بر ما اعمال شد که با توکل بر حق زیر سایه امام‌ عصر و تدابیر رهبر انقلاب و همت انقلابیون (یا جوانان انقلابی) آنها را به فرصت های ارزنده ای تبدیل کردیم.

ان شاءالله در سال پیش رو علاوه برمسئولین دولت، ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران با تلاش های مفید و سخت کوشانه خود به شیوه آتش به اختیار در زمینه فرهنگ و علی‌الخصوص اقتصاد با تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی کشورمان را به سمت آبادانی و پیشرفت‌های بی نهایت ببرند.

که با این وجود به لطف خداوند منان و همت ملت بزرگوار دیگر در کشورمان سختی‌ها و مشکلات معیشتی نداشته باشیم و از این طریق موجب کاهش و ازبین بردن آسیب‌های اجتماعی و مانع از رسیدن دشمن به اهدافش شویم.

رهبرا ان شاءالله که ما سربازان کوچک شما بتوانیم با تمام وجود قدمی در جهت اهداف والایتان برای کشور و ملتمان و ابادانی کشورمان برداریم و عمل کننده به اهدافتان که اهداف ما نیز هست باشیم.

در پناه امام زمان(عج)

به امید ظهور امام غریبمان.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار