کد خبر: ۱۰۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: شنبه دومین روز فروردین سال 99 شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده هستیم که از بعدازظهر از سمت غرب استان با بارندگی (در ارتفاعات با بارش باران و برف) ، وزش باد و کاهش نسبی دما هستیم.

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در تعطیلات نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز شنبه دومین روز فروردین سال ۹۹ شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده هستیم که از بعدازظهر از سمت غرب استان با بارندگی (در ارتفاعات با بارش باران و برف) ، وزش باد و کاهش نسبی دما هستیم.

وی افزود: روزهای یک‏‌شنبه سوم و دوشنبه چهارم فروردین ماه امسال در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان شاهد آسمانی ابری همراه با بارندگی،کاهش دما و وزش باد (گاهی نسبتاً شدید) و در ارتفاعات استان نیز شاهد آسمانی ابری و مه آلود با بارش برف گاهی با وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  ادامه داد: باتوجه به شدت بارش احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای  ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی استان نیز وجود دارد.

اسدی با بیان اینکه روز سه‌شنبه پنجم فروردین ماه سال ۹۹ آسمان استان به‌صورت ابری همراه با بارش پراکنده به‌تدریج با کاهش ناپایداری پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز چهارشنبه آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری همراه با  افزایش نسبی دما و در مناطق غربی استان گاهی با افزایش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار