کد خبر: ۱۰۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
رئیس اتاق اصناف مرکز رشت از تعطیلی مراکز تجاری و پاساژهای رشت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه خبر داد.

جلال‌الدین محمدشکریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم قرنطینه خانگی و رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا که از سوی استانداری گیلان اعلام‌شده تمامی مراکز بزرگ تجاری، پاساژها، قهوه‌خانه‌ها، قلیان سراها، باشگاه‌های ورزشی، استخر شنا، بازارهای هفتگی و محلی تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه تعطیل است.

وی با بیان اینکه اصناف مکلف به رعایت مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، افزود: فروشگاه‌های بزرگ و تأمین‌کنندگان اقلام ضروری، داروخانه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی، بهداشتی مستثنی بوده و در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان تعریف بسته حمایتی از سوی دولت برای اصناف را ضروری دانست و گفت: اصناف و بازاریان همکاری خوبی با ستاد ملی مبارزه با کرونا از خود نشان داده و با همکاری و همدلی به‌زودی ویروس کرونا ریشه‌کن می‌شود.

شکریه با بیان اینکه خرید اینترنتی شیوه‌ای مناسب در خریدهای ضروری است، گفت: کاهش تردد و عدم حضور در مکان‌های شلوغ باعث قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار