کد خبر: ۱۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
محمد تقی زاده در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران گفت: تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین تره بار و داروخانه‌ها تا ۱۵ فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر اساس ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.

جزئیات تعطیلی مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین؛ کدام فروشگاه‌ها اجازه فعالیت دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران گفت: تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین تره بار و داروخانه‌ها تا ۱۵ فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر اساس ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.

وی افزود: انجام این کار با هدف خلوت شدن سطح شهر و ترغیب شهروندان به خانه ماندن انجام شده تا زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده شهرداری ها و اصناف گذاشته شده و این دستگاه ها مکلف شده اند بر این موضوع نظارت کنند.

معاون استانداری تهران تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و اصناف با مشارکت خود در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به شکل جدی موثر باشند و در این مسیر مراکز تجاری و مراکز تجمعی تا ۱۵ فروردین ماه امسال در تهران تعطیل خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار