کد خبر: ۱۰۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
حمید کردبچه رییس پژوهشكده بیمه به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

شکر آن را که دگربار رسیدی به بهار بیخ نیکی بنشان و ره تحقیق بجوی
روی جانان طلبی آینه را قابل ساز ور نه هرگز گل و نسرین ندمد زآهن و روی
رسیدن نوروزی دیگر، که نماد جاودان بهار، نو شدن و تحول است و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به همکاران عزیزم در پژوهشکده و خانواده بزرگ صنعت بیمه تبریک عرض نموده، آرزو می‌کنم با عبور از بحران‌ها، در کنار ملت بزرگ ایران، سالی سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت داشته باشیم.
سال 1398، سالی سخت و پرفراز و نشیب برای کشور بود، در این شرایط سخت و چالشی، پژوهشکده بیمه با طراحی و اجرای برنامه‌های تحولی و توسعه‌ای‌، سالی را پشت سرگذاشت که ماحصل آن تحولاتی ارتقایی ساختاری، فرایندی و توسعه‌ای در تمامی بخش‌ها و اجزای پژوهشکده بود. تمرکز بر تخصص‌گرایی با طراحی میزهای پژوهشی تخصصی، بازنگری و بهبود کتابخانه، کتب و الکترونیک سازی منابع ، نشریات و انتشارات، گزارشها و طرحهای مطالعاتی، حمایت از پایان نامه ها و همایشها، روابط عمومی و امور بین الملل، آموزش و آزمونها، طراحی و تکمیل سامانه های مدیریتی، مالی و سایت پژوهشکده، سخنرانیها، نشستها و همایش بیمه و توسعه، اموراداری، مالی و منابع انسانی، فضاهای عمومی و کاری، مهمترین اقدامات تحولی بودند. ورود به حوزه های جدید تحقیقاتی و مطالعاتی و برنامه ریزی و نهادسازی برای گسترش تعامل و همکاری با جامعه و صنعت، توسعه فعالیت بین الملل، ساماندهی آموزشهای عمومی و تخصصی، مهمترین اقدامات توسعه ای بودند. تمامی این تحولات و برنامه‌ها، محصول کار تیمی همکاران توانمندم در پژوهشکده و حمایتهای ارزنده مدیران و همکاران بیمه مرکزی، و بهره‌مندی از کمک، همراهمی و همفکری مدیران و کارشناسان صنعت بیمه بوده است، که از همه این عزیزان صمیمانه سپاسگزاری میکنم.
سال 1399، به سبب تکمیل و تثبیت این تحولات و برنامه‌های توسعه‌ای و رفع کاستی‌های موجود، که در قالب برنامه عملیاتی این سال منعکس شده است و همچنین مشاهده نتایج آنها در عملکرد پژوهشکده، سال بسیار مهمی برای پژوهشکده است. اگر چه به نظر می‌رسد با توجه به تداوم تحریم‌های ظالمانه و شرایط اقتصادی رکودی و تورمی، سال سختی برای کشور و صنعت بیمه باشد، اما اطمینان دارم در این سختی‌ها نیز می‌توان به تحقق اهداف بزرگ فکر کرد و امید داشت.
در این راستا، امیدوارم پژوهشکده بیمه نیز با تداوم و استقامت درحرکت تحولی و توسعه‌ای خود و تلاش بیشتر برای عبور از محدودیت‌ها و مشکلات، با اتکا به سرمایه انسانی ارزشمند و جوان خود، همدلی و همراهی تمامی همکاران و بهره‌مندی از توانمندهای علمی و فنی موجود در جامعه و صنعت بیمه، سال روشن و غرورآفرین در پیش داشته باشد. آرزو می‌کنم سال 1399، برای کشور عزیزمان و صنعت بیمه، روش و افتخار آفرین باشد.
گربود اندیشه‌ات گل، گلشنی ور بود خاری، تو هیمه گلخنی
حمید کردبچه
رئیس پژوهشکده بیمه

نام:
ایمیل:
* نظر: