کد خبر: ۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
یوم الله 22 بهمن، روز تجلّی همدلی و اوج ابراز عشق ملت ایران به اسلام، امام و ولایت فقیه است.  سالروزي كه مردم با مشتهاي گره كرده و دستان خالي بر تارك  شیشه ای طاغوت، سنگ حماسه زدند و خواهان آزادي و خاموشي آتش ظلم طاغوتي شدند. فردا مردم ميهن عزيز كشورمان در راستاي تحقق بيشتر همدلي و پيوند با آرمانهاي والاي انقلاب دگربار  به صحنه خواهند آمد  تا سي و شمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلاميرا به جشني دوباره بنشينند. شايد امسال بر خلاف سالهاي گذشته كميمتفاوت تر باشد ازاين منظر كه امروز غرب به دنبال رسوخ در كالبد تنومند نظام جمهوري  اسلامياست نظاميكه از لحاظ نفوذ سیاسی و قدرت در منطقه از قدرتهای غربی بالاترو برتر شناخته شده و غربي ها نيز نيك دريافته اند كه پذيرفتن نقش اساسي كشورمان در منطقه امري اجتناب ناپذير است.

از طرفياين روزها كه تيم ديپلماسي هستهاي كشورمان در پي به سرانجام رساندن نيك و مثبت مذاكرات همگام با نرمشهاي قهرمانانه است نياز به همدلي در بين مردم و مسئولين بيش از پيش احساس ميشود تا مبادا استكبار به فكر ايجاد روزنهاي براي تفرقه باشد. هر چند طي ساليان اخير به دلايل مشكلات اقتصادي كه منشاء آن تحريمهاي مغرضانه و يكطرفه غرب است مردم خسران بسياري متحمل شدند اما با همه ي وجود همچنان براي نشان دادن قدرتايران زمين  در صحنه ها حاضر هستند. مردم كشورمان نيك ميدانند كه براي تحقق آرمانهاي انقلاب و به سرانجام رسانيدن خونهايي كه جهت نيل به كشوري اسلاميبر پاياين انقلاب ريخته شده است بايد همصدا و يكدل همچنان سراپاايستاده و ياري گر مسئولاني باشند كه طي حضور دولت يازدهم بر سركار تمام هم و غمشان برطرف نمودن ريشهاي مشكلات اقتصادي است. از طرفي فردا روزايستادگي در برابر كساني است كه به راحتي نه تنها ارزشهاي انقلاب بلكه با حرمت شكني و توهين به ائمه  
اطهار (ع) پا را فراتر نهاده اند. آنان دریافتهاند که عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکستناپذیری ملت ایران به واسطه مکتب رهاییبخش اسلام و آموزههای بلند قرآن و پیامبر اعظم (ص) و خاندان رسالت است كهاين چنين گستاخانه بر اسلام ميتازند.

 به حتم فريادهاي فرداي مردم بر سر مستكبران نشان دهنده قدرت نرم و استواري جمهوري اسلاميايران است. دراين بين نبايد از بار سنگين امانت داري بر دوش مسئولان نظام نيز بي توجه گذشت و دولتمردان بايد براي حل مشكلاتي كه مردم طي سالهاي اخير با آن دست به گريبان بوده اند فعال تر از گذشته ياري گر باشند.

برچسب ها: دهه فجر ، حماسه ، انقلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار