کد خبر: ۱۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان از آماده‌باش مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه در بارندگی های اخیر استان خبر داد و گفت: در حوزه این دانشگاه تلفات جانی یا مصدومیت ناشی از بارندگی نداشته ایم.

فریبرز راشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  تعداد ۱۰۸ نفر از همکاران اورژانس پیش بیمارستانی در  ۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای به حالت آماده باش هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان افزود: اگرچه مجموعه اورژانس ۱۱۵ به دلیل همه گیری کووید-۱۹ در اماده باش کامل هستند، امّا آماده باش جوّی نیز تا خروج کامل سامانه بارشی از استان و خاتمه طوفان و تندباد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شمال و بخشی از نواحی مرکزی استان بارندگی جای خود را به وزش تندباد داده و خوشبختانه تا این لحظه (ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۴ فروردین ماه ) در محدوده تحت پوشش دانشگاه  علوم پزشکی زاهدان در شهرستان های میرجاوه، زاهدان، خاش، سراوان و سیب و سوران‌ تلفات جانی یا مصدومیت ناشی از بارندگی نداشته ایم.

وی گفت: با توجه به استمرار فعالیت  سامانه بارشی در جنوب استان، آمادگی مداخله لازم در صورت درخواست همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را داریم.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار