کد خبر: ۱۰۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از ثبت و رسیدگی به 138 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات 09629 خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر گفت: تعدادی شکایت از ابتدای اسفند ماه 98 تا چهارم فرودین ماه در سامانه رسیدگی به شکایات به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوط و اخذ رضایت شاکی از اقدامات این اداره کل برای این شکایت‌ها انجام شده است.

مکرمی‌فر تصریح کرد: همچنین با پیگیری انجام شده توسط تیم نظارتی مستقر در اداره کل استان، ضمن برقراری تماس با شاکیان و ارجاع موضوع به کارشناسان مربوطه، شکایات مورد بررسی قرار گرفته و گزارش‌های اقدامات در سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با بیان این که از 25 اسفند 99 تا سوم اسفند تعداد 42 شکایت ثبت شده است، گفت: از این تعداد شکایات ، ۳۳ مورد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و ۹ مورد در حوزه مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای استان بوده که عمدتا در خصوص کنسل شدن رزرو و درخواست عودت مبالغ پرداخت شده مسافران بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار