کد خبر: ۱۰۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
زنجان-فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان از استقرار نیروهای این تیپ در آزاد راه زنجان-تبریز برای جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی به استان زنجان خبرداد.

سرهنگ داود حمدی در گفتگو با خبرنگار مهؤف گفت: براساس دستور سلسله مراتب ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین مصوبات شورای تأمین استان، نیروهای تیپ ۱۶ زرهی در عوارضی زنجان-تبریز مستقر شده است تا از ورود خودروها از استان‌های غربی به استان زنجان و بالعکس جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مسئولیت جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان از طریق آزادراه زنجان-تبریز به تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان واگذار شده است.

حمدی با بیان اینکه ترددها از طریق آزادراه زنجان-تبریز با استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل صورت می‌گیرد، گفت: نیروهای این تیپ در عوارضی آزادراه‌های زنجان-تبریز مستقر شده‌اند و کیت‌های ویژه ایجاد کرده‌اند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان تاکید کرد: مردم با رعایت اصل در خانه ماندن و عمل به توصیه‌های بهداشتی نسبت به قطع زنجیره بیماری کرونا اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار