کد خبر: ۱۰۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد
گنبدکاووس- فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس از پلمب ۵۸ واحد صنفی متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود علی فر پیش از ظهر دوشنبه در خصوص پلمب واحدهای متخلف در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مامورن پلیس امنیت عمومی شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف از واحدهای صنفی سطح شهر به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کرد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی در بازدید به عمل آمده ۵۸ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قانون و مقررات مربوط به اجرای طرح کاهش زنجیره بیماری کرونا پلمب شدند.

علی فر با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گنبد کاووس

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس همچنین از کشف پنج دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علی فر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یک منزل مسکونی شدند.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین که به صورت غیرمجاز با برق شهری کار می کردند، کشف کردند.

علی فر تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع و قانونی با جرائم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از سرمایه‌گزاران و تولیدات داخلی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار