کد خبر: ۱۰۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

به گزارش شفاف، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به بازداشت فردی که قصد وارد کردن موادمخدر را به زندان داشت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: چندی پیش یکی از زندانیان یکی از زندانهای تهران بر اساس قوانین موجود، مشمول استفاده از مرخصی زندان شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: این فرد متأسفانه از اعتماد قانون به خود سوءاستفاده کرده و به جای بروز رفتار شایسته برای فراهم کردن بسترهای رفاهی که قانون برای مجرمان و محکومان پیش‌بینی کرده، با انجام یک عمل خلاف و مجرمانه  باعث دستگیری خود و به احتمال فراوان افزوده شدن مدت محکومیتش در زندان شد.

وی تصریح کرد: این فرد که چندی قبل در مرخصی زندان به سر می‌برد به صورت اتفاقی در دایره یکی از پرونده‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و مشخصاً پایگاه نهم این پلیس وارد شده و به عنوان خریدار، موفق به خرید مقادیری موادمخدر شده بود که پلیس با توجه به شناسایی و کسب اطلاعات لازم از این فرد متوجه شد وی قصد ورود این مواد را به زندان دارد لذا به جای بازداشت وی و با پیشنهاد مسئولان زندان ،متهم تحت نظر قرار گرفت تا نحوه و شگرد ورود موادمخدر به زندان برای مسئولان مشخص شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با طراحی این شگرد، موارد با مرجع قضائی هماهنگ و پس از اخذ مجوز، این سناریو پیگیری شد که خوشبختانه تبهکار مذکور در ورودی زندان توسط حراست زندان مورد بازرسی قرار گرفت و در حالیکه موادمخدر را در دیواره‌های داخلی ساک خود به صورت ماهرانه‌ای جاسازی کرده بود، بازداشت شد.

به گفته حسنوند، از این متهم، یک کیلو 144 گرم هروئین، یک کیلو و  469 گرم شیشه، 30 قرص ترامادل و 14 گرم گراس کشف شد و در این رابطه پرونده دیگری برای این متهم در دستگاه قضائی به جریان افتاد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار