کد خبر: ۱۰۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
فرماندار قائم‌شهر گفت: مردم در این شرایط کرونایی، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، روزهای کرونایی همچنان در گذر است و عبور از این مشکل، همدلی و همکاری ویژه‌ای را طلب می‌کند.

در این روزها که مردم، قرنطینه خود و در خانه ماندن را برای حفظ جان خویش انتخاب کردند هستند کسانی که همچنان چشم انتظار نیکی و ایثار هموطنان خود هستندکه از آن جمله می‌توان به بیماران صبور تالاسمی اشاره کرد که با شیوع بیماری کرونا با کمبود خون مواجه شدند.

گرچه ترس از ابتلا به بیماری کرونا در جامعه و بین مردم وجود دارد ولی یادآوری این نکته مهم و ضروری است که اهدای خون با رعایت اصول بهداشتی هیچ منافاتی با این عمل خداپسندانه ندارد بهتر است در این روزها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 فرماندار قائم‌شهر هم در این کار خیر و ارزشمند شرکت کرد و با حضور در پایگاه ثابت انتقال خون شهرستان قائم‌شهر، خون خود را برای استفاده بیماران نیازمند اهدا کرد.

یحیی یوسف‌پور، از پرسنل پایگاه خون‌گیری حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بابت رعایت پروتکل‌های پیشگیری از ویروس کرونا تشکر کرد و از عموم مردم خواست تا در این شرایط کرونایی، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه مردم نباید جز در مواقع ضروری از خانه بیرون بیایند، افزود: اهدای خون به بیماران نیازمند از ضروریات است و هر واحد خون و استفاده از فراورده‌های آن، جان سه بیمار را نجات خواهد داد.

فرماندار قائم‌شهر در پایان گفت: پایگاه ثابت انتقال خون شهرستان قائم‌شهر، واقع در ابتدای عبور جاده نظامی هر روز از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر با رعایت تمام موازین بهداشتی و پیشگیرانه آماده دریافت خون از اهداکنندگان است.

انتهای پیام/86044/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار