کد خبر: ۱۰۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: بیش از 500 بسیجی در طرح پایش سلامت کوید 19 در این شهرستان همکاری داشتند که ثمره این طرح کاهش چشم‌گیر مراجعات به‌ویژه مراجعات غیرضروری به بیمارستان بوده است.

سرهنگ حسن فخرل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به حوادث تلخ روزهای اول اپیدمی ویروس کرونا اظهار کرد: در اولین روزهایی که کرونا در شهر جولان می‌داد و هر روز شاهد اخبار تلخی از بیمارستان‌ها بودیم قریب 40 نفر از بسیجیان با عنوان بیماریار به خط مقدم مبارزه کرونا به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل باهدف همیاری در نجات جان مردم اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران بیدگل با اشاره به اقدامات مختلف بسیج در زمینه پیشگیری و بهداشت، گفت: عرصه دوم اقدامات بسیج در مقابله با کرونا عرصه بهداشت است که در اولین قدم گروه‌های مختلف بسیجی بیش از یک ماه است که هر شب در وقتی‌که کمترین رفت‌وآمد در شهر وجود دارد اقدام به گندزدایی از معابر و خیابان‌های شهر می‌کنند.

وی افزود: تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی، توزیع بسته‌های بهداشتی بین مردم توسط بسیجیان پایگاه‌ها با همکاری خیرین از دیگر اقدامات پیشگیری و بهداشتی بوده است.

فخرل با اشاره به طرح ملی پایش سلامت بیان کرد: باوجودی که این طرح نسبت به سایر شهرها دیرتر به ما ابلاغ شد به همت بسیجیان و همکاری معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تاکنون نزدیک 100 درصد از مردم شهرستان در پایش سلامت کوید 19 ثبت‌نام و پایش شدند که در این برنامه بیش از 500 بسیجی همکاری داشتند که ثمره این طرح کاهش چشم‌گیر مراجعات به‌ویژه مراجعات غیرضروری به بیمارستان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدای آران وبیدگل و بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار کرد: از بسیجیان عزیزی که در عرصه‌های درمانی، بهداشتی، پیشگیری، امنیتی و کنترل تردد به یاری مردم و کادر بهداشتی درمانی آمدند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/63108/آ 20/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار