به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس اين بخشنامه تمام شعب و مدیریت های بانک کشاورزی در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات حضوری، برای انجام امور بانکی در چارچوب مقررات پاسخگوی تماس های تلفنی و پیام های الکترونیکی مشتریان خواهند بود.
این گزارش می افزاید: اداره كل روابط عمومي وهمكاري هاي بين الملل بانك كشاورزي از هموطنان عزیز درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند و از طریق ابزارها و سامانه های بانکداری الکترونیکی ، تماس تلفتی و یا ارسال پست الکترونیکی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است انجام فعالیتها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان بانک کشاورزی در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند لیکن انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنند.