کد خبر: ۱۰۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد
ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان جهت تعویض دفترچه در شرایط حاضر، اعتبار دفترچه‌های تمامی بیمه شدگان (به جز صندوق ایرانیان) که اعتبار آن‌ها از ابتدای اسفند ماه ۹۸ منقضی شده است، در صورت داشتن نسخه سفید، بدون نیاز به مراجعه، تمدید شده و تا پایان خرداد ماه ۹۹ معتبر است.

دکتر رسول ظفرمند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمامی دفترچه‌های بیمه‌ای که اعتبار آن بعد از تاریخ 1‏‏/12‏‏/98 به اتمام رسیده و دارای برگه سفید است (به جز صندوق ایرانیان) تا پایان خرداد ماه سالجاری اعتبار خواهند داشت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، تغییرات لازم به صورت سیستمیک در سامانه بیمه گری اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت تمام سعی خود را در حمایت از عرصه سلامت و بیمه شدگان عزیز سازمان به کار بسته تا با حمایت هرچه بیشتر خود از نظام سلامت، خدمات مطلوب به بیمه شدگان ارائه شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به مردم در گام اول اعلام شد که دفترچه بیمه تمامی گروه‌ها شامل کارکنان دولت، بازنشستگان، روستاییان، طلاب، خانواده شهدا و ایثارگران، دانشجویان، مددجویان بهزیستی و بیمه رایگان تا اول اردیبهشت تمدید شده است.

دکتر ظفرمند ادامه داد: در گام بعدی دفترچه تمامی گروه‌ها تا پایان خرداد ماه سالجاری اعتبار خواهند داشت و تنها بیمه شدگان صندوق ایرانیان هستند که علاوه بر امکان پرداخت سیستمی با توجه به تعداد محدود می‌توانند مراجعه حضوری هم داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و براساس پروتکل‌های درمانی وزارت بهداشت گام‌های مهمی برداشته شده است، گفت: در راستای کنترل و قطع زنجیره ویروس کرونا، بیمه شدگان می‌توانند سوالات خود را در راستای افزایش آگاهی درباره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش مراجعه بیماران به مراکز درمانی، کاهش استرس در جامعه و ارائه راهنمایی‌های لازم درباره اقدامات بهداشتی درمانی این بیماری، با سامانه یکپارچه تلفنی 1666 سازمان بیمه سلامت مطرح کنند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار