کد خبر: ۱۰۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین:
قزوین- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقلام بهداشتی و غذایی در بین پناهندگان خارجی بی بضاعت و آسیب پذیر استان قزوین توزیع شد.

بهمن عشایری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع و فراگیری ویروس کرونا در کشور و استان و به منظور تأمین بخشی از مایحتاج روزمره تعدادی از خانواده‌های پناهندگان بی بضاعت و آسیب پذیر با مساعدت و حمایت تعدادی از خیرین استان، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و استانداری قزوین بسته‌های حمایتی بهداشتی و غذایی در بین بیش از ۱۰۰ خانواده از پناهندگان ساکن در استان توزیع شد.

عشایری با اشاره به شرایط حساس کنونی به لحاظ فراگیری بیماری کرونا و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن بویژه مشکلات معیشتی و زندگی خانواده‌های آسیب پذیر و بی بضاعت پناهندگان و مهاجرین خارجی، ضرورت دارد حمایت و اهتمام بیشتری از سوی سازمان‌ها و نهادهای بین المللی در این زمینه صورت گیرد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین بیان کرد: در این راستا از خیرین هم انتظار داریم در صورت تمایل کمک‌های خود را برای تأمین نیازهای اتباع خارجی بی بضاعت اهدا کنند تا برای تأمین اقلام بهداشتی خانواده‌های نیازمند اتباع بیگانه اقدام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار