کد خبر: ۱۰۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
فرماندار صومعه سرا:
صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا با تأکید بر لزوم نظارت بر بازار، قیمت و عرضه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی، گفت: شهروندان توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی صبح دوشنبه در جلسه تنظیم بازار در فرمانداری شهرستان صومعه سرا با تأکید بر استمرار کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با مشارکت خیرین گمنام شهرستان سبدهای حمایتی در بین اقشار آسیب دیده توزیع شد.

وی با بیان اینکه کشور همچنان درگیر ویروس کرونا است و هنوز به روال عادی برنگشته است، افزود: با توجه به اینکه جامعه هنوز آمادگی لازم را ندارد تصمیم بر این شده تا پایان کرونا هیچ افزایش قیمتی در واحدهای خدماتی نداشته باشیم.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با تأکید بر اینکه وجود نظارت مستقیم به ویژه در حوزه بهداشتی و حضور در بازار سبب ایجاد امنیت در افکار عمومی جامعه می‌شود، ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی که باید در واحدهای صنفی رعایت شود مد نظر قرار گیرید که امنیت سلامت جامعه تأمین شود.

وی به قیمت گذاری مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: با مرغدارانی که در بحث قیمت بازار رعایت نمی‌کنند به طور قانونی برخورد شود.

سید محمدی همچنین یاد آورشد: نظارت بر بازار، قیمت و عرضه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی برای رفاه حال مردم شهرستان صومعه سرا است که باید با دقت پیگیری شود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه مراجعات مردمی شهرستان به بیمارستان افزایش پیدا کرده است، افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم باید شاهد حوادث تلخ گذشته باشیم از مردم می‌خواهم همانند گذشته رعایت کنند چرا که خطر هنوز وجود دارد و این ویروس از بین نرفته و از هر گونه تجمع و تردد غیر ضروری خودداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار