کد خبر: ۱۰۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه نهاوند گفت: : رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه رمضان در شهرستان نهاوند به اجرا درمی‌آید.

 علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ستاد مرکزی این رزمایش تشکیل و ریاست این ستاد به فرماندار و دبیری آن به سپاه واگذار شده است افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح از تمام ظرفیت‌های نهادها و ادارات شهرستان نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این طرح مختص خانوارهای نیازمند و کم برخورداری است که با شیوع بیماری کرونا کسب و کارشان مختل یا متضرر شده است.

وی تأکید کرد: شناسایی افراد و جامعه هدف در این طرح به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان واگذار شده است.

مختاری با اشاره به لزوم معرفی حساب مختص این طرح اضافه کرد: در این راستا یک شماره حساب معرفی خواهد شد تا خیرین و کسانی که مایل به شرکت در این طرح هستند بتوانند کمک های خود را به این حساب واریز کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح مراکزی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی مشخص و معرفی خواهند شد تصریح کرد: در این طرح تمام گروه‌های فعال در امر کمک به نیازمندان علاوه بر جمعیت زیر پوشش خود باید زیر نظر این ستاد عمل کنند.

انتهای پیام/ 3140/
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار