کد خبر: ۱۰۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ممنوعیت فروش بلیت مسافرتی به شکل حضوری از اول خردادماه سال جاری در پایانه‌های مسافری استان خبر داد.

غلامرضا طحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری، تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران بوده که تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیسم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیت از پایانه‌هاست.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ فاصله اجتماعی، مقرر شده تا از اول خردادماه امسال فروش بلیت‌های مسافرتی به‌صورت حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع شود.

طحان با اشاره به اینکه تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل، ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان ازجمله مزیت‌های این طرح است، افزود: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیت به سامانه‌های فروش اینترنتی و یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهر مراجعه کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و سلامت سفر هم‌وطنان، طرح‌های کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی به‌طور محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/74001/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار