کد خبر: ۱۰۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
تهیه کننده برنامه تلویزیونی دوربین دانشجویی خبر داد؛
کاوه مریدی گفت: با همکاری و مشارکت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بزودی مستند تلویزیونی «نقش فرهنگ دفاع مقدس در عبور از بحران ها» را آماده و از سیمای خوزستان پخش خواهیم کرد.

پخش مستند تلویزیونی «نقش فرهنگ دفاع مقدس در عبور از بحران ها» از سیمای خوزستان

«کاوه مریدی» تهیه کننده برنامه تلویزیونی دوربین دانشجویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بزودی مستند تلویزیونی «نقش فرهنگ دفاع مقدس در عبور از بحران‌ها» را آماده و از سیمای خوزستان پخش خواهیم کرد.

وی افزود: با تدابیر «مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان و دغدغه مندی وی در خصوص ثبت و ضبط ایثار و جهاد اقشار مختلف استان خوزستان برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به ضبط این مستند در قالب برنامه دوربین دانشجویی نمودیم.

مریدی گفت: سال گذشته هم در چند نوبت و چند مناسبت ارزشی و شرایط بحرانی به مفاهیم گسترده حوزه فرهنگی دفاع مقدس پرداختیم که با استقبال عمومی و بازخورد مثبت مخاطبین جوان سیمای خوزستان منجر شد و امسال نیز با حمایت های مدیران کل صداوسیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان قصد داریم در زمینه هایی که فرهنگ ناب دفاع مقدس می تواند راهگشا باشد با محوریت جامعه جوان دانشجو نسبت به ضبط و پخش چند برنامه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار