کد خبر: ۱۰۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
سرهنگ زینال‌نژاد:
فرمانده سپاه تکاب گفت: برای سرعت بخشیدن به روند محرومیت‌زدایی در کشور روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی باید تسریع یابد.

روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تسریع یابد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار مهدی زینال نژاد، فرمانده سپاه تکاب، امروز در حاشیه بازدید از پیشرفت طرح‌های  محرومیت‌زدایی در مناطق محروم ابن شهرستان اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سپاه انجام می‌دهد معطوف به انجام طرح‌هایی برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور بوده که در این راستا تاکنون چندین طرح در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به تعدادی از این طرح‌ها افزود: در یکی از این طرح‌ها ساخت ۱۰ منزل مسکونی برای اهالی روستاهای آسمان بلاغی و عربشاه گروس تکاب در دست انجام بوده که کار ساخت این خانه‌ها از سال پیش آغاز شده و تا به امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرمانده سپاه تکاب ادامه داد: از این تعداد منزل مسکونی کار ساخت هشت باب خانه به پایان رسیده و کار ساخت دو باب خانه دیگر تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت مسجد روستای آسمان‌بلاغی تکاب خبر داد و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی می‌شود کار ساخت این مسجد نیز در اسرع وقت به پایان برسد.

سرهنگ زینال‌نژاد تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به روند محرومیت‌زدایی در کشور روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی باید تسریع یابد تا مردم مناطق محروم کشور نیز مانند سایر مناطق فرصت برخورداری از برخی امکانات را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط که تمرکز بیشتر نیروهای بسیجی و سپاهی کشور معطوف به مبارزه با کرونا بوده اما با این وجود انجام سایر وظایف نیز با برنامه‌ریزی مناسب در حال انجام است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار